تور برزیل: تشکر تیته از بیلسا پس از پیروزی برزیل مقابل اروگوئه

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل بعد از پیروزی قاطع شاگردانش برابر اروگوئه در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 از همتای آرژانتینی اش در تیم فوتبال لیدزیونایتد قدردانی کرد.

تور برزیل: تشکر تیته از بیلسا پس از پیروزی برزیل مقابل اروگوئه

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، پیشتازی تیم ملی برزیل در جهت صعود به جام جهانی 2022 قطر به اسم تیم اول منطقه آمریکای جنوبی با پیروزی 4 بر یک این تیم برابر اروگوئه در بازی خانگی بامداد امروز (آدینه) ادامه پیدا کرد. برزیلی ها با این پیروزی با 31 امتیاز در صدر جدول رده بندی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 آمریکای جنوبی قرار گرفتند و فاصله شش امتیازی خود با نزدیک ترین تعقیب کننده شان، آرژانتین را به شش امتیاز افزایش دادند.

تیته سرمربی سلسائو پس از این بازی به خبرنگاران گفت: من همین جا لازم می دانم که به صورت علنی از مارچلو بیلسا به خاطر همکاری روزمره اش با رافینیا در تیم لیدز انگلیس تشکر کنم (رافینیا دو گل از گل های برزیل را به ثمر رساند)، چرا که او و دستیارانش باعث شدند که رافینیا به تیم ملی نزدیک تر گردد. من شخصاً با بیلسا صحبت کردم و از او به خاطر حمایتی که از رافینیا داشت تشکر کردم.

تیته اما از طرفداران خواست که سطح توقعات شان را از رافینیایی که برای اولین بار در ترکیب اصلی تیم ملی برزیل قرار گرفته است، بیش از مقدار بالا نبرند.

او اضافه کرد: روندی که او در آن واقع شده است مستلزم داشتن درک بالاست. رافینیا بازی فوق العاده ای انجام داد، اما شما باید در ارزیابی های تان از این بازیکن منطقی رفتار کنید.

این اولین بازی برزیل در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 بود که طرفدارانش در استادیوم حضور داشتند. برای این بازی جمعیتی حدود 12 هزار و 500 نفر اجازه ورود به استادیوم شهر مانائوس را پیدا کردند. تیته که تیمش تا الان 57 درصد از امتیازات لازم برای صعود به جام جهانی را کسب نموده است، اضافه کرد: من از مردم مانائوس تشکر می کنم، چون آنها رفتار فوق العاده ای داشتند. بازگشت طرفداران و حضور بچه ها در محل تمرینات و آن شور و اشتیاقی که برای تماشای تمرینات و بازی ما نشان دادند، زیبا و مثالزدنی بود. خوشحالم که با بازی و پیروزی مان توانستیم بخش کوچکی از محبت آنها را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1972

به "تور برزیل: تشکر تیته از بیلسا پس از پیروزی برزیل مقابل اروگوئه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: تشکر تیته از بیلسا پس از پیروزی برزیل مقابل اروگوئه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید