کوشش مالدینی برای بازگرداندن آنچلوتی به میلان

به گزارش تور تایلند ارزان، پائولو مالدینی، مدیر میلان، در کوشش است که کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی ناپولی، را بار دیگر به این نیمکت این باشگاه بازگرداند.

کوشش مالدینی برای بازگرداندن آنچلوتی به میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آنچلوتی پس از گذراندن یک دوره پر فراز و نشیب در سن پائولو حالا به نظر می رسد که آینده این مربی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و خبر ها حاکی از این است که دیر یا زود او باید تصمیم خود را برای ادامه کار در ناپولی بگیرد. مدیرعامل ناپولی پس از نتیجه گیری ضعیف بازیکنان تصمیم گرفت که تدابیر ویژه ای را بیاندیشد و همین موضوع باعث شد که درگیری هایی بین او، بازیکنان و طرفداران به وجود بیاید. حالا روزنامه ایتالیایی توتواسپرت مدعی شده که شاید کارلتو تابستان آینده بار دیگر پس از سال ها دوری به میلان بازگردد، اما این امر در صورتی اتفاق خواهد افتاد که مالدینی همچنان در سمت مدیرفنی حضور داشته باشد.

این مربی 60 ساله پیش از این در فاصله سال های 2001 تا 2009 راهنمایی میلان را بر عهده داشت و پیروز شد یک قهرمانی سری آ. و دو قهرمانی لیگ قهرمانان را در کنار ستارگانی، چون کاکا، آندری شوچنکو، مالدینی و سایر بازیکنان به دست آورد. میلان با حضور استفانو پیولی روی نیمکت خود پیشرفت نموده، اما در 5 بازی اخیر تنها یک پیروزی کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 639

به "کوشش مالدینی برای بازگرداندن آنچلوتی به میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش مالدینی برای بازگرداندن آنچلوتی به میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید