پیولی: بازی فوق العاده ای مقابل اتلتیکومادرید به نمایش گذاشتیم، در راستا درستی قرار داریم

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

پیولی: بازی فوق العاده ای مقابل اتلتیکومادرید به نمایش گذاشتیم، در راستا درستی قرار داریم

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) با رجحان یک بر صفر در خانه اتلتیکومادرید در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امیدهای خود برای صعود از گروه B را زنده نگه داشتند، پس از این بازی گفت: ما این حق را داریم که با بازیکنان مان این برد را جشن بگیریم چون آنها عملکرد فوق العاده ای از از خود مقابل اتلتیکو به نمایش گذاشتند.

وی اضافه نمود: بازیکنان ما در این بازی باکیفیت بودند و جسورانه بازی کردند. آنها همواره به خود باور دارند و حالا این حق را داریم که این برد را جشن بگیریم. ما در راستا درستی قرار داریم و این را در این ملاقات دیدیم. مهمتر از همه این بود که بلوغ تیمی مان را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی میلان بعلاوه درباره اینکه گفته می گردد به زودی تمدید قرارداد او رسمی اعلام خواهد شد و دستمزدش نیز دو برابر خواهد شد، اعلام نمود: کاملاً با باشگاه هماهنگ هستم، احترام و اعتماد متقابل بین ما وجود دارد. این همدلی عمومی ما باید همینطور ادامه پیدا کند. این کار است که تفاوت، کیفیت، ایده ها و بالاتر از همه نتایج را رقم می زند. زمان امضای قرارداد تازه هم فرا خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2093

به "پیولی: بازی فوق العاده ای مقابل اتلتیکومادرید به نمایش گذاشتیم، در راستا درستی قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: بازی فوق العاده ای مقابل اتلتیکومادرید به نمایش گذاشتیم، در راستا درستی قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید