تویوتا تاکسی پرنده می سازد

به گزارش تور تایلند ارزان، شرکت تویوتا به تازگی یک پروژه 590 میلیون دلاری را شروع نموده که طی آن قرار است یک سازه هوایی به صورت عمودی از زمین بلند گردد.

تویوتا تاکسی پرنده می سازد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شرکت تویوتا به تازگی یک پروژه 590 میلیون دلاری را با Joby Aviation برای ساخت یک سازه هوایی که بتواند به صورت عمودی از زمین بلند (VTOL) گردد شروع نموده است.

Joby با یاری تویوتا امیدوار است وسایل نقلیه خود را سریع تر به بازار عرضه کند؛ برای انجام این کار، این شرکت همچنین با شرکت اوبر همکاری نموده است.

طی این قرارداد تامین هواپیماها از سوی این شرکت و کنترل ترافیک هوایی از سوی Uber خواهد بود؛ اوبر همچنین در ساخت لنت های فرود، فراوری و موارد دیگر یاری خواهد نمود.

با این حال همچنان معین نیست که این هواپیما یک سیستم حمل و نقل برای همگان خواهد بود یا فقط برای افراد بسیار ثروتمند است تا بتوانند از ترافیک های سنگین فرار نمایند.

جدیدترین فراوری شرکت تویوتا با همکاری Joby قرار است یک هواپیمای تمام برقی با 6 موتور و 5 جایگاه باشد که می تواند مانند یک هلیکوپتر به صورت عمودی از زمین بلند و سپس با چرخش موتورها به سمت جلو حرکت کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 886

به "تویوتا تاکسی پرنده می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا تاکسی پرنده می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید