تکمیل فیزیوتراپی در منزل با واقعیت مجازی

به گزارش تور تایلند ارزان، فناوری واقعیت مجازی در حوزه بهداشت و درمان نیز کاربردهای گسترده ای یافته و تکمیل فیزیوتراپی را در منزل ممکن نموده است.

تکمیل فیزیوتراپی در منزل با واقعیت مجازی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مدیکال نیوز، بیمارانی که به فیزیوتراپی احتیاج دارند از این پس می توانند به مدد فناوری واقعیت مجازی بدون احتیاج به حضور در منازل تمرین های ورزشی و حرکتی خود را دریافت نمایند.

محققان دانشگاه وارویک با موفقیت فناوری پیشرفته ای را برای ثبت حرکات سه بعدی بدن با استفاده از سیستم واقعیت مجازی ابداع نموده اند. از این طریق بیماران می توانند هدایت ها و دستورالعمل های حرکتی را از فیزیوتراپ خود از راه دور به صورت سه بعدی دریافت نموده و همان ها را انجام دهند و این امر جایگزین عکس های دو بعدی و دفترچه های ساده می گردد.

انجام درست حرکات فیزیوتراپی و درک صحیح نحوه انجام این حرکات تنها با استفاده از فناوری واقعیت مجازی ممکن است و بدین منظور از یک آواتار در محیط مجازی استفاده شده است. آواتار یادشده حرکات توصیه شده فیزیوتراپ را به دقت کنترل می نماید تا تعیین گردد آیا وی آنها را به درستی انجام می دهد یا خیر.

اگر بیمار حرکات را به درستی انجام ندهد، آواتار آنها را به صورت آهسته تکرار می نماید تا بیمار بالاخره شیوه درست حرکت را دریابد. این فناوری هنوز در مرحله آزمایشی است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 905

به "تکمیل فیزیوتراپی در منزل با واقعیت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل فیزیوتراپی در منزل با واقعیت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید