تیم ملی والیبال ایران - ایتالیا، تقابل جذاب و دیدنی یوز ها و لاجوردی پوشان در جام جهانی

به گزارش تور تایلند ارزان، تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا امروز (دوشنبه) از ساعت 9:30 در دهمین دیدار خود در جام جهانی 2019 به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ملی والیبال ایران - ایتالیا، تقابل جذاب و دیدنی یوز ها و لاجوردی پوشان در جام جهانی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش ، تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا در دهمین دیدار خود در رقابت های جام دنیای والیبال که به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است به مصاف یکدیگر می روند. این بازی برای 2 تیم اهمیت زیادی دارد و نتیجه آن می تواند تا حدودی صندلی نهایی تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا را تعیین کند. تیم های ملی ایران و ایتالیا با هم غریبه نیستند و در چند سال اخیر تقابل های زیادی داشته اند. آخرین مصاف 2 تیم در رقابت های لیگ ملت های والیبال 2019 بود که تیم ملی کشورمان توانست با نتیجه 3 - یک پیروز میدان گردد.

ایران و ایتالیا وضعیت مشابهی در جدول و آمار دارند، اما تفاوت آنها زیاد است. تیم ملی ایتالیا با 4 برد، 5 باخت و 12 امتیاز در رده ششم و تیم ملی کشورمان با 4 پیروزی، 5 باخت و 11 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. این بازی برای هر 2 تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و برنده می تواند تا حدودی صندلیش را ارتقا و حتی نهایی کند. البته شاگردان کولاکوویچ این روز ها نتایج انتظار می رفت را کسب ننموده اند.

بازیکنان تیم ملی کشورمان از ابتدای سال 98 در تورنمنت های مختلفی مانند لیگ ملت های والیبال در 6 هفته، انتخابی المپیک در یک هفته و رقابت های قهرمانی آسیا در یک هفته حاضر شده اند و زمان زیادی هم در اردوی آماده سازی بودند. همان طور که بسیاری از بازیکنان، کادرفنی و کارشناسان می گویند تیم ملی ایران خسته است. تعداد این رقابت ها ملی پوشان را از شرایط ایده آل دور نموده است، با این حال عده ای هم اعتقاد دارند که کولاکوویچ باید از همان ابتدا فشار را تنها روی تعداد محدودی از ملی پوشان وارد نمی کرد و یا دست به جوان گرایی می زد تا چنین اتفاقی رخ ندهد. اگر چه تیم کشورمان در این رقابت ها 2 شکست عجیب برابر مصر و ژاپن را تجربه نموده، اما وارد بحران نشده است و قطعا با برنامه ریزی مناسب می توان دوباره به شرایط ایده آل برسد.

موسوی و قائمی در این بازی حضور ندارند و بازیکنان دیگری، چون غفور و معروف هم اگر چه در هر بازی نمایش خوبی دارند، اما خستگی در بدن آنها هست. کولاکوویچ هر زمان که از ترکیبی جوان در این رقابت ها استفاده نموده، تیم ایران نمایش خوبی داشته است. البته به گفته کارشناسان باید از ترکیبی جوان و باتجربه در مسابقات استفاده کرد. عده ای معتقدند همان طور که ایتالیا در این مسابقات با ترکیبی کاملا جوان حاضر شده است تیم ایران هم باید تا انتها این روند را حفظ کند تا حداقل بازیکنان جوان کشورمان آماده دیدار های بزرگ تر شوند.

ستاره های ایتالیا در بازی امروز حضور ندارند و این کشور ترکیبی جوان برابر تیم ملی ایران قرار می گیرد. لاجوردی پوشان یکی از پر افتخار ترین تیم های دنیا هستند و در هر شرایطی تیم خوبی دارند. 3 نقره و 3 برنز المیپک دارند و در رقابت های قهرمانی دنیا، جام دنیای و لیگ ملت های والیبال هم در مجموع 28 مدال طلا، نقره و برنز کسب نموده اند.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 525

به "تیم ملی والیبال ایران - ایتالیا، تقابل جذاب و دیدنی یوز ها و لاجوردی پوشان در جام جهانی" امتیاز دهید

2 کاربر به "تیم ملی والیبال ایران - ایتالیا، تقابل جذاب و دیدنی یوز ها و لاجوردی پوشان در جام جهانی" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال ایران - ایتالیا، تقابل جذاب و دیدنی یوز ها و لاجوردی پوشان در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید