ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی از شنبه ، پرداخت به400هزار نفر

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه ثبت نام وام بازنشستگان سازمان از روز شنبه آینده شروع می گردد، گفت: حدود 400 هزار نفر وام 7 میلیون تومانی دریافت می نمایند.

ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی از شنبه ، پرداخت به400هزار نفر

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، علی جهانی در خصوص ثبت نام وام بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی گفت: ثبت نام وام بازنشستگان هنوز قطعی نشده و از روز شنبه هفته آینده 12 تیرماه ثبت نام وام نهایی می گردد.

وی ادامه داد: افزایش تعداد وام گیرندگان و بعلاوه افزایش سقف وام احتیاج به توافق، هماهنگی و برنامه ریزی بیشتری با بانک عامل دارد و در حال حاضر تمامی امکانات نرم افزاری و پیاده سازی سیستم ثبت نام وام آمده است، اما بر اساس توافق نامه ای با بانک، ضرورت دارد فرایند ثبت نام و پرداخت وام اصلاح و روان گردد و بعلاوه دسترسی راحت تر صورت گیرد. به همین علت باید چند روزی صبر کنیم که بانک بتواند کارهایش را انجام دهد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه مبلغ وام 7 میلیون تومان است گفت: اعتبار در نظر گرفته شده هم دو هزار و 600 میلیارد تومان است که بر اساس سهم کانون های بازنشستگی حدود 400 هزار نفر می توانند از این وام ها استفاده نمایند.

وی با تاکید به اینکه پرداخت وام در چند مرحله انجام می گردد گفت: بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی می توانند برای ثبت نام به سامانه پرداخت وام مستمری بگیران مراجعه و ثبت نام نمایند که به وسیله کانون های بازنشستگی فعال شده و احتیاجی به مراجعه حضوری نیست.

جهانی گفت: سال گذشته 330 هزار نفر به طور مبه وسیله هر نفر 5 میلیون تومان وام دریافت کردند گفت: از زمانی که فرد برای وام ثبت نام می نماید تا زمانی که وام به حساب بازنشسته واریز می گردد نهایت سه روز طول می کشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1864

به "ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی از شنبه ، پرداخت به400هزار نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی از شنبه ، پرداخت به400هزار نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید