جزایر فی فی در تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، جزایر فی‌فی از مهمترین جزایر کشور تایلند از نظر صنعت توریست می‌باشد. این جزیره دارای استراحتگاه‌های آرام در سواحل می‌باشد. در این جزایر هیچ وسایل نقلیه موتوری به چشم نمی‌خورد و حمل‌ونقل در آن به صورت پیاده و یا با دوچرخه صورت می گیرد.

جزایر فی فی در تایلند

خلیج فک نام در جزیره فی فی

خلیج فک نام (Phak Nam)، در ساحل شرق این جزیره قرار دارد و یک خلیج منزوی با یک ساحل کوچک است که محل یک دهکده ماهیگیری کوچک به شمار می‌رود. این پیاده‌روی در سراسر تپه‌های این جزیره ناهموار می‌باشد و شما را کمی به ورزش کردن وامی‌دارد. سوار شدن بر قایق نیز یک راه بسیار آسان در این ساحل به شمار می‌رود. ساحل این خلیج یک تفریحگاه در خلیج می‌باشد. برای کسانی که در تور تایلند قیمت به دنبال آرامش هستند، سفر به ساحل میمون در جزیره فی فی را پیشنهاد می‌کنیم.

خلیج او لینگ در جزیره فی فی

خلیج او لینگ (Ao Ling) در شمال غرب خلیج لو دالام واقع شده است که خانه یک کلونی از میمون‌ها است که از بالا رفتن از پاهای بازدید کنندگان برای گرفتن یک موز دریغ نمی‌کنند. در زمان جزر و مد بسیار بالا ساحل زیادی وجود ندارد اما در زمان های دیگر به میزان زیادی شن و ماسه وجود دارد. می‌توان با پای پیاده و یا با اجاره یک قایق از لو دالام به ساحل بروید.

جزیره بامبو در جزیره فی فی

جزیره بامبو یا (Ko Pai) جزیره‌ای کوچک در شمال جزیره فی فی  است. این جزیره از ساحل تون سای تا این مکان در حدود 45 تا 60 دقیقه بسته به شرایط فاصله دارد. این جزیره در شمال و شرق جزیره سواحل شنی زیبا قرار گرفته و یک فروشگاه کوچک نوشیدنی و تنقلات برای بازدید دارد.

خلیج لو دالام در جزیره فی فی   

خلیج لو دالام (Loh Dalum) در سمت دیگر این جزیره قرار گرفته است. این جزیره در دهکده تونسای قرار گرفته و یکی از زیباترین سواحل در کوفی‌فی به شمار می‌رود. این خلیج تقریبا به طور کامل توسط صخره‌های سنگ آهک محصور شده است و دارای آب زمردی روشن و یک ساحل شنی سفید می‌باشد. در ساحل این خلیج در شب نمایش‌های آتش‌بازی جذاب و تماشایی به نمایش درمی‌آید.

انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 691

به "جزایر فی فی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر فی فی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید