جزیره زیبای پی پی دن ، تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، جزایر پی پی در تایلند، بین جزایر بزرگ پوکت و دریای آندامان واقع در غرب تایلند مستقر شده است. از لحاظ قانونی این جزایر جزو محدوده استان Krabi بوده و شامل 6 جزیره کوچک می باشد و 40 کیلومتر با پوکت فاصله دارد.پی پی دن (Phi Phi Don) بزرگترین جزیره در این گروه است که ساکنین دائمی دارد و با 8 کیلومتر طول و 3.5 کیلومتر عرض، مساحتی به وسعت 28 کیلومتر مربع را پوشش می دهد. سواحل دومین جزیره بزرگ این گروه یعنی Phi Phi Lee نیز توریست های بسیاری را به خود جذب می نماید. اما سایر جزایر این گروه به نام های Bida Nok، Bida Noi و جزیره بامبو فقط صخره های آهکی عظیمی هستند که سر از آب بیرون آورده اند.

جزیره زیبای پی پی دن ، تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

در اواخر دهه 1940 ماهیگیران مسلمان اولین ساکنین جزیره پی پی دن شدند و سپس به کشت نارگیل روی آوردند. هنوز 80% مردم تایلندی تبار این جزایر مسلمان هستند هرچند که امروزه اکثر کارگران و کسانی که از شمالی شرقی تایلند به اینجا می آیند، بودایی هستند.

جزیره پی پی دن ناحیه ای گرمسیری با چشم اندازهایی نفس گیر است. تقریبا تمام جزایر سراسر جهان ادعا می نمایند که زیباترین جزیره هستند و مانند بهشت به نظر می رسند، جزیره پی پی دن نه تنها مستثنی نیست بلکه ویژگی های منحصر بفردی هم دارد. در این جزیره هیچ جاده ای وجود ندارد پس به ماشین هم نیازی نیست و زندگی در اینجا راحت تر و آرامتر می باشد. با این حال هنوز هیجان در آن جریان دارد. پیاده روی، کوهنوردی، قایق رانی، غواصی و ماهیگیری از فعالیت های مهیجی هستند که در اینجا رواج دارد. اسکی روی آب، موج سواری و پارا سیلینگ نیز از سایر فعالیت های تفریحی آن می باشد. می توانید به جای تمام اینها روی یکی از چندین ساحل زیبای این جزایر دراز کشیده و فقط استراحت کنید.

در این جزیره فوق العاده گرمسیری مشغول به هر کاری که باشید حتما از لحظات خود لذت خواهید برد. سیاحت های با قایق و تورهای روزانه در این ناحیه با توجه به موقعیت و قایق انتخابی شما از 45 دقیقه تا 2 ساعت بطول می انجامد. و اما اقامتگاه، هتل، مناطق شهری، فروشگاه ها و رستورانها همگی در جزیره پی پی دن مستقر شده اند.

منبع: لست سکند
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 681

به "جزیره زیبای پی پی دن ، تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره زیبای پی پی دن ، تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید