10 مقصد خانوادگی برای سفر به کشور تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، سفر با کوچک تر ها سخت و پردردسر است و باید دنبال مقصدی دلپذیر برای تمامی اعضای خانواده باشید. تایلند با داشتن سواحل زیبا، طبیعت خیره کننده و فعالیت های دوست داشتنی برای بچه ها، یک تعطیلات عالی برای سفر های خانوادگی است. سفر با بچه ها سخت است و نیازمند برنامه ریزی زیادی است تا تعادل برقرار شده و دیگر همسفران هم مسرور باشند. تایلند تمام مواد لازم را برای یک سفر خانوادگی ایده آل دارد: سواحل شگفت انگیز، طبیعت و حیات وحش فوق العاده، جاذبه های هیجان انگیز، مردم محلی مهربان و حمل و نقل آسان. با این حال، این را در نظر داشته باشید که بعضی مقاصد برای خانواده ها مناسب تر از سایرین هستند. در این مطلب با خبرنگاران همراه شوید تا 10 مورد از بهترین شهرها برای سفر خانوادگی به تایلند را معرفی کنیم. در آخر می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید و برای سفری رویایی برنامه ریزی کنید.

10 مقصد خانوادگی برای سفر به کشور تایلند

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

پوکت، بزرگ ترین جزیره تایلند برای خانواده ها

پوکت به عنوان بزرگترین جزیره تایلند، چیزهای زیادی برای تمامی خانواده ها دارد. سواحل زیبایی که کوچولوها می توانند در دریایش حسابی آب بازی نمایند و با ماسه های نرمش سرگرم شوند. خنک شدن در ساحل و آب بازی و شادی در پارک آبی Splash Jungle هم هواداران زیادی دارد. بچه های بزرگتر هم می توانند با کارتینگ، ویک بورد (ترکیبی از سه ورزش اسکی روی اب، اسکی برف و موج سواری)، تماشای حیات وحش، باغ پرندگان پوکت و آکواریوم آن خود را سرگرم سازند.

موزه Phuket Trickeye و خانه واژگون Baan Teelanka فرصت های بسیاری را برای دریافت عکس های بامزه برای آلبوم خانوادگی فراهم می نمایند. نمایش های جذابی مانند سیام نیرامیت و پوکت فانتا تجربه های فرهنگی مهیج را ارائه می دهند. هتل ها و استراحتگاه های خانوادگی زیادی وجود دارد که بسیاری از آنها دارای کلوب مخصوص بچه ها و سرویس نگهداری از کودک (مناسب برای والدینی هستند که به نفس کشیدن نیاز دارند) هستند.

کرابی، بهترین مقصد برای خانواده های عاشق طبیعت

کرابی با داشتن سواحل زیبا و جزایر خیره نماینده، گزینه خوبی برای خانواده هایی است که عاشق تعطیلات ساحلی هستند. می توانید سوار بر قایق به سمت جزایر کوه لانتا و کوه فی فی بروید یا در سواحل شنی Railay و Ao Nang Beaches گشتی بزنید. آکواریوم Ao Nam Mao Outdoor Aquarium هم مکانی فوق العاده برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دنیای زیر آب است.

برای طبیعت گردی توصیه می کنیم به پارک های ملی Khao Phanom Bencha و Thung Teo Forest سری بزنید، داخل مجموعه ها امکان کوهنوردی و پیدا کردن آبشارهای متعدد و از طرفی شیرجه زدن در چشمه های آبگرم وجود دارد. مناظر ماقبل تاریخی Susan Hoi قطعا توجه جوان ترها را به خود جلب می نماید و ساختمان های زیبا نیز بر جنبه فرهنگی سفر شما می افزایند. بچه های بزرگتر می توانند در فعالیت های مختلفی از جمله صخره نوردی و قایقرانی دریا مهارت های خود را بسنجند.

پراچواپ خیری خان، شهر مناسب برای سفر خانوادگی به تایلند

پراچواپ خیری خان (Prachuap Khiri Khan) بین تایلند جنوبی و بانکوک قرار گرفته و مشهورترین شهر ساحلی هوآهین است. مکان های اقامتی و پذیرایی زیادی در شهر وجود دارد و این جا موقعیتی عالی برای گشت و گذار در حیات وحش فراهم شده است. پیر و جوان همگی در پارک های آبی Vana Nava Hua Hin Water Jungle و Black Mountain روز شادی را خواهند داشت.

مرکز استان پراچواپ خیری خان ساحل آرام و رویایی Ao Manao مورد علاقه افراد محلی را، در خود جای داده است. در Khao Lommuak بچه ها می توانند از نزدیک با میمون های داسکی لیف بازی نمایند، که بر خلاف پسرعموهای بازیگوش ماکاکیشان (نوعی از میمون ها) که همان نزدیکی ها و در معبد وات تامیکارام وروویان زندگی می نمایند، میمون های داسکی لیف بسیار آرام و دوست داشتنیند و از دست شما غذا می گیرند. به علاوه، نوزادان آنها زرد روشن هستند!

سوار بر قایق به پارک ملی Khao Sam Roi Yod بروید. آن جا می توانید غار نروردی کنید یا به سافاری تماشای فیل ها در یک پارک ملی کوئی بوری بپیوندید. در این تورها با احتمال تقریباً 99٪ فیل های وحشی را خواهید دید. تجربه ای منحصر به فرد در سفر خانوادگی به تایند!

بانکوک، شهر محبوب کوچولوها

در پایتخت تایلند سرگرمی های خارق العاده ای برای بچه ها وجود دارد و می توانند حسابی از شلوغی بانکوک لذت ببرند. روزهای پر شور و هیجانی را در مکان هایی مانند Dream World ،Safari World و SEA LIFE Ocean World بانکوک سپری کنید و با رفتن به پارک بزرگ لامپینی از شلوغی شهر دور شوید. بسیاری از هتل ها دارای استخر هستند و چندین پارک آبی شگفت انگیز نیز وجود دارد که می توانند نبود ساحل در آن حوالی را جبران سازند.

سوار بر روی یک قایق دم بلند (که نماد تایلند است) در امتداد کانال های Thonburi حرکت کنید و یک طرف دیگر از شهر را ببینید. از معابد و قصرهای جذابی لذت ببرید که هم بچه های بزرگ و هم بچه کوچکتر را به طور یکسانی سرگرم می نماید و پس از آن هم به دنبال بوی غذاهای خیابانی که از غرفه های فروش کنار خیابان می آید بروید. بچه ها می توانند به جاهایی مانند موزه کشف مخصوص بچه ها و موزه سیام بروند، در حالی که بچه ها کوچکتر می توانند در Kidzania و Imaginia Playground سرگرمی های خوبی داشته باشند.

چیانگ مای، مقصد خانواده های ماجراجو

چیانگ مای که اغلب به عنوان پایتخت تایلند شمالی خوانده می گردد، سرگرمی های زیادی برای تعطیلات خانوادگی دارد که نسبت به بانکوک بیشتر آرامش بخش هستند و شور و هیجان کمتری دارند. اینجا مقصد سفر خانوادگی به تایلند و ایده آل برای خانواده هایی است که عاشق گذراندن وقت در خارج از هتل هستند. تورهای مختلف پیاده روی جنگلی را مناسب برای افراد در هر گروه سنی ترتیب می دهند و در طول آن ها طیف وسیعی از گیاهان و جانوران را خواهید دید، در آخر نیز پس از تماشای چشم انداز فوق العاده آبشارها آب بازی می نمایند. خانواده های ماجراجو می توانند به فعالیت هایی مانند قایقرانی، کایاک سواری و زیپ لاین بپردازند. فهرستی از فعالیت های بسیار سرگرم نماینده را در Chiang Mai X Center مشاهده خواهید کرد.

پناهگاه فیل ها هم جاییست که بچه های کوچک شما می توانند با حیوانات بزرگ و با شکوه تایلند روبرو شوند. دیدن پاندا در باغ وحش چیانگ مای اغلب برای بچه ها بسیار خاطره انگیز می گردد، در حالی که مرکز نگهداری حشرات سیام و سافاری شبانه چیانگ مای حتی از آن هم سرگرم نماینده تر هستند. هنگام بازدید از شهر قدیمی و تپه های تاریخی اطراف سفری به اعماق تاریخ خواهید داشت. برای خرید سوغاتی و یادگاری هم پیشنهاد می کنیم سری به بازار شبانه چیانگ مای بزنید.

چیانگ رای، مقصدی بکر برای سفرهای خانوادگی

Chiang Rai که اغلب تحت تاثیر همسایگان مشهور خود قرار می گیرد و کم تر کسی آن را می شناسد، مناسب خانواده هایی است که ماجراجویی را دوست دارند و البته دنبال مقصدی بکر برای سفر خانوادگی به تایلند هستند. در این جا فرصت های بیشماری برای پیاده روی در جنگل و ملاقات با گروه های قبیله ای تپه همراه با سفرهایی که برای بچه ها مناسب است، وجود دارد. از مثلث طلایی دیدن کنید و در نقطه ای قرار بگیرید که تایلند، لائوس و میانمار با یکدیگر ملاقات می نمایند. کمی بیشتر پیش روی کنید تا به چشمه های آب داغ و معندی سرزمین لبخندها برسید.

نباید فراموش کنید که ساعت شهر چیانگ رای راس ساعت مشخصی تماشا کنید، در این مواقع صفحه بزرگ آن روشن می گردد و موسیقی محلی را می نوازند. بچه ها و بزرگسالان همگی علاقه زیادی به ساختمان مذهبی درخشان سفید (وات رونگ خون)، ساختمان آبی (وات رونگ سوا ده) و کاخ سیاه (سد بان) دارند. برای آشنایی بیشتر فرزندانتان با شیوه زندگی تایلند می توانید شبی را در یک خانه محلی یا مهمانسرای زیبا بمانید.

کانتچانابوری، مقصد تاریخی خانواده ها

کانتچانابوری یک گوهر جذاب در کنار رودخانه غرب تایلند، که دارای طبیعت دیدنی و تاریخی پر فراز و نشیب است و ارزش دیدن را دارد. اگرچه ممکن است بازدیدنمایندگان جوان علاقمند زیادی به یادگیری در باره پیشینه سرزمین ها نداشته باشند، اما یک مسافرت با قطار در امتداد راه آهن زیبای مرگ برای پیر و جوان به یک اندازه هیجان انگیز است. عکس های فوری جلوی پل روی رودخانه رود کوائی بین گردشگران هوادار زیادی دارد. از طرفی هم می توانید میان بازارها و موزه های شهر گردش کنید.

آبشارهای زیبا، مانند سای یوک نو و اراوان را تماشا کنید، غارهای پر از سازه های سنگی جالب را کشف کنید و درختان بزرگ استوایی را در منطقه دن تیا ببینید. شما می توانید در میان جنگل ها به راحتی بگردید و در مراکز نگهداری مخصوص برای دیدن فیل ها بروید. در این جا گزینه های اقامتی فراوانی وجود دارد، حتی می توانید چند شب را در یک قایق شناور که تبدیل به خانه شده است اقامت کنید. (ممکن است این پیشنهاد برای تمام خانواده ها مناسب نباشد) ساختمان های جذاب مانند وات تام سو، پارک های آبی و یک پارک ماجراجویی در میان خانه های درختی را هم به فهرستتان اضافه کنید.

چونبوری، مقصدی در کنار خلیج تایلند

استان چونبوری در امتداد ضلع شرقی خلیج تایلند واقع شده است. اگرچه در درجه اول همه به پاتایا (یکی از مشهورترین مقاصد زندگی شبانه تایلند) سفر می نمایند اما اگر به چونبوری بیایید کارهای زیادی برای دیدن و انجام بچه ها خواهید یافت. روزها را در سواحل ماسه ای سپری کنید، به جزایر اطراف بروید و مجموعه ای از ورزش های آبی را امتحان کنید. از تماشای زیبایی های حک شده روی چوب های پناهگاه حقیقت شگفت زده شوید و خلاصه مطمئن باشید حوصله تان سر نمی رود.

ترات

ترات در کنار خلیج تایلند و در نزدیکی مرز کامبوج قرار گرفته است، این جا دارای چندین جزیره خیره نماینده است که خانواده ها می توانند از یک تعطیلات عالی لذت ببرند. کوه چانگ محبوب ترین جزیره است که سواحل ماسه ای سفید عالیش دارای در کنار کوه های پوشیده با انبوه درختان قرار گرفته اند. برای تماشای حیوانات هم می توانید به مراکزی مانند مزرعه مارها بروید. اماکن فرهنگی زیادی مانند Salak Kok،Bang Bao و Chao Po Shine در کنار روستای ماهیگیری هم وجود دارند.

ناکون راتچاسیما، بزرگ ترین استان تایلند

بزرگترین استان تایلند ناخون راچاسیما، در ایسان قرار گرفته و به دلیل داشتن اولین پارک ملی این کشور به نام پارک ملی خوائو یای معروف است. بچه ها را می توانند در جنگل گشت بزنند و طیف وسیعی از گیاهان و جانوران را کشف نمایند. مسیرهای مختلفی برای انواع و اقسام افراد با توانایی های متنوعشان وجود دارد، اگرچه بسیاری از جاذبه های اصلی پارک به راحتی به وسیله جاده اصلی قابل دسترسی هستند. آبشارهای رعد و برق و نقاط دیدنی منظره نیز بر تنوع آن می افزایند و آن را به مقصدی فوق العاده برای سفر خانوادگی به تایلند تبدیل می نمایند.

در این مطلب 10 مورد از بهترین مقاصد سفر خانوادگی به تایلند را معرفی کردیم که امیدواریم در انتخاب مقصد سفر به شما یاری نموده باشد. تجربه و پیشنهادات خودتان را در رابطه به این شهرها با ما و سایر خوانندگان مجله در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 969

به "10 مقصد خانوادگی برای سفر به کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد خانوادگی برای سفر به کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید