حجازی: نتایج استقلال نوید روزهای خوب را می دهد، پدرم زنده بود از مربیگری مجیدی شاد می شد

به گزارش تور تایلند ارزان، مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که نمایش این تیم در چهار دیدار ابتدایی لیگ، نوید دهنده روزهای خوب برای آبی پوشان است.

حجازی: نتایج استقلال نوید روزهای خوب را می دهد، پدرم زنده بود از مربیگری مجیدی شاد می شد

آتیلا حجازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پس از گذشت 4 هفته از بیست ویکمین دوره لیگ برتر گفت: استقلال شروع خوبی در این فصل داشت و کسب سه پیروزی و یک تساوی نوید روزهای خوبی را می دهد، اما هنوز صلابت لازم را از این تیم ندیده ام اگر چه کسی به فوتبال زیبا امتیاز نمی دهد و هر تیمی که امتیازها را جمع آوری کرده باشد، قهرمان خواهد شد. امیدوارم استقلال در کنار نتایج خوب، بازی های خوبی هم انجام دهد تا هواداران لذت ببرند.

وی اضافه کرد: تیم های مدعی در یک سطح هستند و نمی توان گفت چه تیمی قوی تر است. نکته ای که در استقلال وجود دارد، داشتن آرامش است، دیگر مصاحبه جنجالی علیه مدیرعامل دیده نمی شود و کسی نمی گوید زمین نداریم یا پول های مان را نمی دهند. وقتی آرامش باشد، تیم نتیجه می گیرد. مدیریت باید به فکر مدیریت کردن باشد، کادر فنی هم به مسائل فنی بپردازد تا استقلال بتواند پس از سال ها به مقام قهرمانی برسد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهارات فرهاد مجیدی پس از دیدار با فجرسپاسی که گفته بود اگر منصور پورحیدری و ناصر حجازی زنده بودند، غصه ای در استقلال نداشت، گفت: این مصاحبه را دیدم و از فرهاد تشکر می کنم. او حقیقت را گفته است. با احترامی که برای پیشکسوتان قائل هستم، اما متأسفانه کسی در استقلال در حد این دو نفر ندیدم. این یک واقعیت است. در استقلال بدون حضور منصورخان و ناصرخان صلابتی دیده نمی شود. کاری نمی توان کرد و زندگی در جریان است.

حجازی گفت: برای مجیدی و استقلال بهترین ها را آرزو می کنم. فرهاد در ابتدای مربیگری اش است و امیدوارم نتایجی بگیرد که سال ها ماندگار شود. نباید این بدعت ادامه داشته باشد که مربی بیاید و پس از یکی دو فصل برود. وقتی بازی های استقلال شروع شد، گفتم این بازیکنان چه کسانی هستند به استقلال آمده اند. استقلال همیشه پُر از بازیکنان طراز اول بود و اینجا محل آزمون و خطا نیست که به مربی فرصت داده شود، اما الان می بینیم خوب بازی می کنند. امیدوارم بازیکنان جوان در ادامه فصل جواب بدهند و سال ها استقلال را بیمه کنند.

وی گفت: صددرصد اگر پدرم زنده بود، کنار استقلال و مجیدی حضور داشت و اگر کمکی می خواستند دریغ نمی کرد. پدرم با فرهاد ارتباط خوبی داشت و قطعا از مربیگری او خوشحال می شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2022

به "حجازی: نتایج استقلال نوید روزهای خوب را می دهد، پدرم زنده بود از مربیگری مجیدی شاد می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجازی: نتایج استقلال نوید روزهای خوب را می دهد، پدرم زنده بود از مربیگری مجیدی شاد می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید