تور اروپا ارزان: قراردادهای استقلال اروپایی شد!

به گزارش تور تایلند ارزان، معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: بعضی ها در پی خراب کردن این تیم هستند و بهتر است در این برهه حساس سکوت اختیار نمایند تا ثابت نمایند استقلالی هستند نه اینکه فقط حرف بزنند.

تور اروپا ارزان: قراردادهای استقلال اروپایی شد!

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

ناصر فریادشیران گفت: احمد مددی در هفته های گذشته حضوری جدی و مستمر در باشگاه استقلال داشت و جلسات فراوان باعث شد به ویروس کرونا مبتلا گردد. شایعاتی که پیرامون استعفای او از سمت مدیرعاملی استقلال شنیده می گردد به دور از واقعیت است و شایعات را افرادی درست می نمایند که می خواهند در آستانه ملاقات حساس با الهلال به استقلال ضربه بزنند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او امروز یا فردا از بیمارستان مرخص خواهد شد تا دوباره امور باشگاه را در دست بگیرد. من هم همچنان به علت ویروس کرونا تحت نظر هستم.

فریادشیران توضیح داد: مددی در پی اصلاحات در باشگاه استقلال است و به همین علت قراردادهای نوینی با بازیکنان به امضا رساند که الگوبردای از باشگاهاهای اروپایی بود و بازیکنان بر اساس عملکرد فنی و حضورشان در ترکیب تیم پول می گیرند.

وی تاکید نمود: بعضی ها در پی خراب کردن استقلال هستند و بهتر است در این زمان حساس سکوت اختیار نمایند تا ثابت نمایند استقلالی هستند نه اینکه فقط حرف بزنند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال بیان کرد: مهدی قائدی با مبلغ بالا که عظیم ترین ترانسفر در تاریخ فوتبال ایران محسوب می گردد به باشگاه الاهلی امارات فروخته شد و پول فروش او ظرف این هفته به حساب باشگاه واریز خواهد شد تا مسائل اقتصادی باشگاه حل گردد.

فریادشیران گفت: خواسته های سرمربی باشگاه استقلال تا آنجایی که در حد توان کادر مدیریت و هیات مدیره بود انجام شد و امیدواریم استقلال در ملاقات با الهلال عربستان بتواند نتیجه قابل قبولی را کسب نموده و به مرحله بعدی صعود کند.

وی در خاتمه گفت: مددی و من در صورتی که تست کرونایمان منفی بود به جمع کاروان استقلال اضافه خواهیم شد. احمد مددی با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و روزهای خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1928

به "تور اروپا ارزان: قراردادهای استقلال اروپایی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: قراردادهای استقلال اروپایی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید