حذف بابا پنجعلی از پایتخت به خاطر ماجرای خمسه در کاناداست؟ ، تهیه کننده پایتخت: یک سالی به آن فکر می کردیم؛ به این نتیجه رسیدیم که در پایتخت6 نباشد

به گزارش تور تایلند ارزان، چنانچه پایتختی فراوری گردد دیگر باباپنجعلی با ما نخواهد بود. پنجعلی در فصل جدید می میرد.

حذف بابا پنجعلی از پایتخت به خاطر ماجرای خمسه در کاناداست؟ ، تهیه کننده پایتخت: یک سالی به آن فکر می کردیم؛ به این نتیجه رسیدیم که در پایتخت6 نباشد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش تسنیم، چند روزی است حاشیه استندآپ کانادا همه جا را پُر نموده و هرکسی درباره علیرضا خمسه یک تفسیر و تحلیلی دارد. اما بسیاری این احتمال را دادند تلویزیون مجوز بازی در پایتخت6 را به علیرضا خمسه ندهد.

همین چند روز پیش هم تهیه کننده سریال پایتخت مبنی بر حضور همه بازیگران و جزئیات پیش فراوری و فراوری به این نکته اشاره نمود که پنجعلی را سعی داریم نگه داریم و حضور دارد. شاید این محافظه کاری به خاطر هجمه هایی بود که وجود داشت.

الهام غفوری گفت: یک سالی است به این فکر می کنیم باباپنجعلی باشد یا نباشد! البته خود آقای خمسه هم از این تکراری بودن کاراکتر خسته شده بود. دوست داشت موقعیت های جدید اتفاق بیفتد اما پنجعلی آلزایمر شدید گرفته است.

وی اضافه کرد: پنجعلی آلزایمر شدید داشت و دست و بال ما را بسته بود یک سالی به آن فکر می کردیم و به این نتیجه رسیدیم در پایتخت6 نباشد. این اتفاق ربطی به جریانات اخیر استندآپ کانادا و این ها ندارد. ما می خواستیم به هنگام شروع پیش فراوری در پاییز یکسری از اخبار و جزئیات را اعلام کنیم ولی بعضی فشارهای رسانه ای باعث شد الان خبر از نبود پنجعلی و بازگشت بهبود بدهیم.

غفوری با اشاره به اینکه فعلاً غیر از خروج و ورود پنجعلی و بهبود، بازیگر و کاراکتری اضافه نمی شود، اعلام نمود: فعلاً تغییر جدیدی نداریم و باور کنید اخبار پایتخت آنقدر برای مخاطب ما جذاب است که یک ماه و نیم پیش من قرارداد مهران احمدی را برای نقش بهبود بسته ام ولی مجبور شدم حالا این جزئیات را اعلام کنم.

البته پیش از این یک بار محسن تنابنده اعلام نمود که چنانچه پایتختی فراوری شود دیگر باباپنجعلی با ما نخواهد بود. پنجعلی در فصل جدید می میرد و احتمالاً روح او در قصه جریان خواهد داشت. دلیل این تغییر هم این است که آلزایمر شخصیت پنجعلی دست نویسندگان را در نوشتن دیالوگ برای او می بندد. البته با این گفتگوی الهام غفوری معین می شود در همین حد روح هم علیرضا خمسه در پایتخت6 حضور ندارد.

رفتن علیرضا خمسه البته یک خوشامدی هم برای مخاطب دارد که دو فصل بهبود را ندیده و با او خاطره ها داشته است.او پیش تر در نقش بهبود، شوهر فهیمه ظاهر شده بود اما به دلیل مشغله کاری امکان ادامه همکاری با گروه را نداشت. برای همین هم اعلام شد بهبود مرده و فهیمه هم عکس او را در قاب عکس همه جا با خودش می برد. حالا معلوم نیست بازگشت مهران احمدی به داستان چگونه صورت می گیرد. یا شاید هم نقش و کاراکتر دیگری برای او درنظر بگیرند. الهام غفوری در پاسخ به این سوال هم گفت: همه منتظریم تا ببینیم مهران احمدی چطور به پایتخت6 برمی شود.

تهیه کننده سریال پایتخت همچنین درباره شروع سریال که آیا با فوت کاراکتر باباپنجعلی شروع می شود گفت: چون فصل جدید پایتخت نوروزی است نمی توانیم با این فضا کار را شروع کنیم اما قصه از جایی شروع می شود که مدتی است از فوت بابا پنجعلی گذشته است.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 669

به "حذف بابا پنجعلی از پایتخت به خاطر ماجرای خمسه در کاناداست؟ ، تهیه کننده پایتخت: یک سالی به آن فکر می کردیم؛ به این نتیجه رسیدیم که در پایتخت6 نباشد" امتیاز دهید

4 کاربر به "حذف بابا پنجعلی از پایتخت به خاطر ماجرای خمسه در کاناداست؟ ، تهیه کننده پایتخت: یک سالی به آن فکر می کردیم؛ به این نتیجه رسیدیم که در پایتخت6 نباشد" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "حذف بابا پنجعلی از پایتخت به خاطر ماجرای خمسه در کاناداست؟ ، تهیه کننده پایتخت: یک سالی به آن فکر می کردیم؛ به این نتیجه رسیدیم که در پایتخت6 نباشد"

3 دیدگاه

محمود 1 بهمن 1400

خییییلی نقش مزخرف و مسخره ای داشت بابا پنجعلی.واقعا سریال به این زیبایی رو تلخ کرده بود .من فکر میکنم این دیالوگهای مسخره رو بابا پنجعلی از خودش میگفت.چون بعید بنظر میرسه که کارگردان یه دیالوگ مسخره ای رو از ایشون بخواد که اجرا کنه.حیف به زحمت بقیه عوامل سریال.

پاسخ به محمود

شایان 26 خرداد 1400

علت حذف هر چه بود لازم بود.آخه یه نگاه به همین عکس بیاندازید ، حقیقتا انگار موضوع سریال وحشتناک است، آخه این چه نقشی بود که به سریال پرطرفدار تحمیل شد. آنهم 10 سال و 6 سری! نه طنزی داشت و نه یک جمله بامزه از او شنیدیم. اوج هنر نمائی بابا پنجعلی گفتن چند صد باره جمله ناهار نخوردم بود. صورت بیروح و یخی و گریمی بد که راه رفتن گشاد گشاد او باعث وحشت کودکان 2-3 ساله میشد بخصوص صحنه دادن سیب به طفل چند ماهه که چندین بار نزدیک بود سر کودک را به در و دیوار بزند!. که جناب تنابنده جلوی اینکار را گرفت.چرا نمیگویند چقدر بابت این نقش به او پرداخت شد که توانست در کانادا و ترکیه خانه بخرد و اقامت بگیرد ؟! صدها جوان جویای نقش حاضر هستند همین نقش را با جان و دل و رایگان بازی کنند. خیلی رو مخ بیننده بود.

پاسخ به شایان

سام 5 اردیبهشت 1400

علت اصلی این نقش بسیار خسته کننده و بیمزه هر چه بود کار درستی بود، 12 سال و 6 قسمت سریال چندین قسمتی این نقش هیچ وقت نتوانست حتی یک لبخند روی لب بینندگان بیاورد و فقط خورد و خوابید و چند جمله تکراری گفت مثل نقیییییی ناهار نخوردم ! را گفت و دستمزد گرفت. حقیقتا بد جور رو مخ بیننده بود و وقت فیلم را میگرفت. آقای خمسه با داشتن دهها سال تجربه طنز، کوچکترین زحمتی بخود نداد تا کمی این نقش را از یکنواختی خارج کند. نقشی که نه دیالوگ داشت و نه اصلا نیازی به خواندن فیلمنامه !! راحت ترین نقش که یک بازیگر در طول عمر بازیگری میتوانست داشته باشد.

پاسخ به سام
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید