اشکان منصوری، بازیگر و خبرنگار جوان درگذشت

به گزارش تور تایلند ارزان، اشکان منصوری - بازیگر و خبرنگار سینما - براثر بیماری در 40 سالگی از جهان رفت و برای خاکسپاری به زادگاهش منتقل می گردد.

اشکان منصوری، بازیگر و خبرنگار جوان درگذشت

به گزارش ایسنا، منصوری فارغ التحصیل رشته بازیگری بود و علاوه بر فعالیت رسانه ای در حوزه سینما چند سالی بود که به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شده بود.

وی در ماه های اخیر دچار عارضه کلیوی شد و قرار بود عمل جراحی داشته باشد، اما امروز پنج شنبه، دوم اردیبهشت ماه براثر مسائل ناشی از همان بیماری از جهان رفت.

طبق اعلام همکاران او، پیکر این بازیگر و خبرنگار، فردا صبح آدینه سوم اردیبهشت از بیمارستان میلاد تهران به بهشت زهرا منتقل می گردد و شنبه چهارم اردیبهشت در شهرستان جهرم استان فارس به خاک سپرده خواهد شد.

منصوری در چند سال گذشته بازی در فیلم های هزار پا، دینامیت، جشن دلتنگی، تگزاس 2، محرمانه، و سریال های پایکوبی روی شیشه و دادگان را تجربه نموده بود.

همچنین به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، علیرضا تابش پیامی را برای درگذشت منصوری به توضیح زیر منتشر نموده است:

رنج تحمل فقدان در این روزها سخت تر از همواره و باور از دست دادنِ بنده خوب خدا، جوانی صادق، پرکوشش و خوشنام، تلخ تر و تکان دهنده تر است.

درگذشت اشکان منصوری خبرنگار و هنرمند پرکوشش عرصه تئاتر و سینما، به واسطه ابتلا به بیماری کلیوی، خانواده و همکاران و دوستدارانش را متاثر ساخت. جوانی که احترام، مردم داری، تخصص، کوشش، انصاف، اعتدال، مهربانی و صداقت از او خاطراتی را بر جای گذاشت که مرورشان، قلب هر آن که او را می شناخت، می لرزاند و بغض ها را عمیق تر از همواره می ترکاند... در کشاکش همین نامرادی ها باید در برابر تقدیر حضرت حق تسلیم بود و به سرچشمه امید و رحمت، توکل کرد و پذیرفت آنچه سهمگین و تلخ است...

این مصیبت را به جامعه رسانه ای و هنری کشور و به دوستداران آن عزیز و به خصوص بستگان داغدار این جوان عزیز تسلیت عرض می کنم و از پروردگار قادر متعال، برای بازماندگان محترم صبر و برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی آرزومندم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1753

به "اشکان منصوری، بازیگر و خبرنگار جوان درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشکان منصوری، بازیگر و خبرنگار جوان درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید