حضور چهار فیلم ایرانی در مونترال به همت پخش کننده خصوصی

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، سه فیلم سینمایی تابو، نزدیکتر، ناخواسته و فیلم کوتاه روز قضاوت توسط امور بین الملل ایران نوین فیلم به سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال ارسال شد که در بخش های اصلی این جشنواره با دیگر آثار به رقابت می پردازند.

حضور چهار فیلم ایرانی در مونترال به همت پخش کننده خصوصی

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

فیلم سینمایی تابو به کارگردانی خسرو معصومی در بخش مسابقه اصلی، نزدیکتر به کارگردانی مصطفی احمدی در بخش مسابقه فیلم های اول، ناخواسته به کارگردانی برزو نیک نژاد در بخش چشم انداز سینمای دنیا و فیلم کوتاه روز قضاوت به کارگردانی کریم امینی در بخش مسابقه بین االملل این جشنواره حضور دارد.

تابو تنها نماینده ایران در بخش اصلی این جشنواره و نزدیکتر تنها فیلم ایرانی است که در بخش مسابقه فیلم های اول جشنواره مونترال پذیرفته شده است.

پیرآنری دولو رییس سابق بخش دو هفته کارگردانان فستیوال کن و نویسنده و منتقد سرشناس فرانسوی، دونالد رانود مستندساز و آنتونی زیند تهیه نماینده سینما آثار بخش مسابقه فیلم های اول را داوری می نمایند.

تعدادی از عوامل این چهار فیلم برای حضور در این جشنواره که از 27 آگوست تا 7 سپتامبر (5 تا 16 شهریور) برگزار می گردد به مونترال کانادا سفر خواهند کرد. این درحالی است که جشنواره مونترال اولین حضور بین المللی این فیلم ها به حساب می آید و جشنواره های دیگری برای دعوت از تمامی این چهار فیلم اقدام نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 487

به "حضور چهار فیلم ایرانی در مونترال به همت پخش کننده خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور چهار فیلم ایرانی در مونترال به همت پخش کننده خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید