خانه گردشگری فرش افشار در تکاب ایجاد می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: به زودی خانه گردشگری فرش افشار در شهرستان تکاب ایجاد می گردد.

خانه گردشگری فرش افشار در تکاب ایجاد می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

محمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ارومیه، با اشاره به عملکرد 9 ماهه این معاونت گفت: در این ارتباط ضمن اخذ قیمت تعداد 100 قلم انواع کالا های خوراکی و غیرخوراکی در سطح بازار استان، شرایط فراوری سیمان آذربایجان غربی نیز آنالیز شد.

وی اضافه کرد: در این مدت، تعداد 19 هزار و 350 قطعه ته سوش المثنی دارای مجوز امحاء به وسیله پست سفارشی به نماینده اسناد ملی شمال غرب کشور ارسال شد.

دهقان با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال روستایی در سطح استان توضیح داد: از سوی دیگر علاقه مندان به سرمایه گذاری در این گونه فعالیت ها نیز در سطح استان شناسایی می گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات حوزه فرش استان در 9 ماهه سال جاری گفت: در این بازه زمانی مسائل و مسائل کارگاه های قالی بافی شهرستان سردشت آنالیز و تدابیر لازم برای بهره مندی حوزه فرش دستباف از تسهیلات مناطق روستایی استان اتخاذ شد.

وی از تدوین و ارائه سه فقره پروژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان تکاب اطلاع داد و اضافه کرد: در این رابطه ضمن ایجاد خانه گردشگری فرش افشار در تکاب، طرح بازار یابی و فروش این فرش و نیز طرح توانمندسازی حلقه های فراوری و فروش فرش افشار برای این شهرستان صورت می گیرد.

دهقان گفت: در 9 ماهه سال جاری برنامه برگزاری دوره های آموزشی ارتقاء مهارت قالیبافان در شهرستان های ارومیه، سلماس، ماکو، اشنویه، نقده، بوکان، شاهین دژ و تکاب تدوین و برای تایید نهایی به مرکز ملی فرش ایران منعکس شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی توضیح داد: سال جاری پیگیری ثبت جهانی برند فرش افشار تکاب توسط مرکز ملی فرش ایران نیز در دستور کار نهاده شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 892

به "خانه گردشگری فرش افشار در تکاب ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه گردشگری فرش افشار در تکاب ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید