خبرنگاران آمار مبتلایان به کرونا در کیش به 35 نفر رسید

به گزارش تور تایلند ارزان، کیش - خبرنگاران - دو بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کیش شناسایی شد و به این ترتیب آمار مبتلایان به این بیماری در جزیره کیش تا امروز پنجشنبه به 35 نفر رسید.

خبرنگاران آمار مبتلایان به کرونا در کیش به 35 نفر رسید

سخنگوی شورای سلامت کیش پنجشنبه شب با اعلام این خبر اضافه نمود: آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جزیره کیش تا دیشب (چهار شنبه شب) 33 نفر بود که این آمار امشب با اضافه شدن دو مورد مثبت جدید به 35 نفر افرایش یافت.

دکتر محمد رضا رضانیا یادآوری کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در مجموع 78 مشکوک به این بیماری در بیمارستان کیش بستری شده اند که از این افراد، 35 نفر به عنوان مبتلای قطعی شناسایی شدند و از جمع این مبتلایان 2 نفر فوتی داشتیم و 7 نفر هم اکنون منتظر جواب آزمایش هستند.

سخنگوی شورای سلامت کیش به شهفرایندان جزیره کیش توصیه کرد که در خانه بمانند و مایحتاج زندگی خود را در ساعات خلوت فروشگاهها خریداری نمایند.

دکتر رضانیا تنها راه شکست ویروس کرونا را دوری از تجمعات است، اضافه نمود: افرادی که به رغم توصیه های مداوم در پارکها و بعضی اماکن تردد می نمایند در جریان باشند که قطعا در معرض آلودگی به ویروس کرونا قرار می گیرند چرا که تماس با سطوح، آلاچیق ها و جایگاه ها نیز باعث انتقال بیماری خواهد شد.

سخنگوی شورای سلامت کیش همچنین از تشدید تدابیر مقابله با ویروس کرونا، ادامه تعطیلی بازارهای کیش تا 15 فروردین و اعمال ضوابط سختگیرانه قرنطینه ای برای ورود به این جزیره خبرداد.

محمد رضا رضانیا خاطرنشان کرد: ضوابط سختگیرانه قرنطینه خانگی، قرنطینه در محل تجمیعی برای کیشوندانی که در این ایام مسافر بوده و بعد از پانزدهم فروردین قصد بازگشت به جزیره کیش را دارند مصوب و با تایید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اجرایی خواهد شد.

او اضافه نمود: فرایند تعطیلی کلیه صنوف و بازارهای جزیره به استثنای تامین نمایندگان ارزاق عمومی و مایحتاج ضروری به هدف مهار ویروس کرونا تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی همچنین از همه کیشوندانی که در خارج از جزیره به سر می برند خواست تا به صورت جدی بازگشت خود را تا بعد از 15 فروردین به تاخیر بیندازند و دیرتر به جزیره بازگردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1023

به "خبرنگاران آمار مبتلایان به کرونا در کیش به 35 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمار مبتلایان به کرونا در کیش به 35 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید