خبرنگاران حسینی: بهتر است لیگ را تعطیل نموده و کسی را قهرمان معرفی نکنند

به گزارش تور تایلند ارزان، تهران- خبرنگاران- دورازه بان تیم استقلال گفت: روزهای سختی است؛ برای احترام به حقوق دیگران در خانه می مانیم؛ بهتر است لیگ را تعطیل نموده و کسی را قهرمان معرفی نکنند.

خبرنگاران حسینی: بهتر است لیگ را تعطیل نموده و کسی را قهرمان معرفی نکنند

سید حسین حسینی در مورد روزهای قرنطینه گفت: این روزها به طور کلی سخت است. ما هم به دلیل شرایط کشور و برای احترام به حقوق دیگران در خانه ماندیم. خود من در خانه تمرین می کنم و کوشش نموده ام تا خانه را مثل یک باشگاه ورزشی کنم.

وی در مورد سال 98 گفت: رفتن (آندره آ) استراماچونی باعث شد تیم ما افت روحی کند و 5 امتیاز را به راحتی از دست دادیم که خیلی به ضرر ما شد. با آمدن فرهاد مجیدی شرایط بهتر شد ولی شرایط مدیریتی بهم ریخت و حتی رفتن مان به دبی با سختی همراه بود و خیلی زود بعد از آن راهی قطر شدیم که این دو بازی تیم را خسته کرد. به هرحال مسائل اقتصادی هم در این سال وجود داشت که امیدوارم با حضور مدیرعامل جدید مسائل حل گردد. شنیده ام که وی کار بلد است و امیدوارم مسائل را حل نماید تا تیم به آرامش برسد و دیگر شاهد تغییر و تحول در حوزه مدیریت نباشیم تا به آنچه که حق طرفداران است، دست پیدا کنیم.

گلر استقلال در مورد سرنوشت لیگ برتر تاکید نمود: فکر نمی کنم حتی اول اردیبهشت ماه هم بتوان تمرینات را آغاز کرد چون تیم ها حداقل 50 نفر هستند و یک ناقل می تواند اعضای تیم و خانواده آن ها را درگیر کند. به نظرم این اتفاق در صورت بروز، یک فاجعه است. بهتر است لیگ را تعطیل نمایند و کسی را قهرمان معرفی ننمایند. بازی های زیادی باقی مانده است و ما خواهشمندیم هرچه سریعتر تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری لیگ را اعلام نمایند.

وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته بیان کرد: سال 98 برای من خوب بود. به جهان آمدن دخترم بهترین اتفاق بود و از لحاظ ورزشی هم باید بدانید 2-5-3 سیستمی تهاجمی است. کلین شیت کردن در این سیستم به دلیل تهاجمی بودن سیستم بسیار سخت است. خیلی وقت ها بعضی افراد به مدافعان استقلال ایراد می گرفتند ولی فوتبالی ها به خوبی می دانند ما بیشتر روی ضدحمله گل خوردیم. همچنین در محوطه جریمه ما توپ به مهاجم حریف می رسید. به هرحال سیستم دفاعی وینفرد شفر با سیستم تهاجمی استراماچونی متفاوت بود و تا هماهنگ شدن بازیکنان، این موضوع مسائلی را به همراه داشت.

وی اضافه کرد: مطمئن باشید من همواره با تمام انگیزه و توان درون دروازه قرار گرفتم و قبل از اینکه سنگربان استقلال باشم، طرفدار استقلال هستم و طرفداران بدانند همواره با جان و دل از دروازه تیمم حفاظت می کنم. دوست دارم منصفانه تر به استقلال نگاه گردد.

حسینی در مورد خاطره اش از سال گذشته گفت: بازی رفت مقابل الهلال که دو بر یک بردیم، بهترین خاطره ام بود. بازی با تراکتور و دو مصاف با الکویت و الریان هم خیلی خاطره انگیز بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1055

به "خبرنگاران حسینی: بهتر است لیگ را تعطیل نموده و کسی را قهرمان معرفی نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حسینی: بهتر است لیگ را تعطیل نموده و کسی را قهرمان معرفی نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید