خبرنگاران خبرگزاری فرانسه: کرونا 2 میلیارد و 600 میلیون نفر را در دنیا خانه نشین کرد

به گزارش تور تایلند ارزان، تهران- خبرنگاران- خبرگزاری فرانسه سه شنبه گزارش کرد که بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون نفر در سراسر دنیا به علت شیوع ویروس کرونا در قرنطینه قرار گرفته اند.

خبرنگاران خبرگزاری فرانسه: کرونا 2 میلیارد و 600 میلیون نفر را در دنیا خانه نشین کرد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

براساس این گزارش، باتوجه به اینکه هند از روز سه شنبه برای کنترل شیوع ویروس کرونا 21 روز قرنطینه کامل اعلام نمود، هم اکنون بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون نفر در سراسر دنیا در قرنطینه خانگی قرار گرفته اند.

در حال حاضر بیشتر کشورهای درگیر ویروس کرونا از جمله هند، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و کلمبیا قوانین اجباری منع رفت و آمد اعلام نموده اند و بعضی دیگر نیز برای ماندن مردم در خانه تاکید می نمایند.

بیماری جدید کرونا با نام کووید19 از ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شیوع یافت.

علایم این ویروس 80 درصد شبیه به سندرم حاد تنفسی سارس بوده و به وسیله سرفه و عطسه به دیگران سرایت می نماید. در حالی که نخستین علایم ویروس کرونا به تب بالا، گلودرد، سرفه، تنگی نفس و اسهال ظاهر می گردد، در مراحل بعدی باعث ذات الریه و نارسایی کلیه شده و در نهایت ممکن است منجر به مرگ فرد گردد.

واکسنی برای این ویروس تا به امروز وجود ندارد و تنها راه نجات از آن تشخیص زودهنگام و درمان بیمار زیر نظر پزشکان در قرنطینه است.

آخرین آمارها نشان می دهد که 394 هزارو 313 تن در دنیا به این بیماری مبتلا و 17 هزارو 224 تن نیز فوت شدند. از این مجموع 103 هزارو 433 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 939

به "خبرنگاران خبرگزاری فرانسه: کرونا 2 میلیارد و 600 میلیون نفر را در دنیا خانه نشین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خبرگزاری فرانسه: کرونا 2 میلیارد و 600 میلیون نفر را در دنیا خانه نشین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید