تور استرالیا ارزان: واکنش روسیه به توافق نظامی آمریکا، انگلیس و استرالیا

به گزارش تور تایلند ارزان، سخنگوی کاخ کرملین ضمن ابراز تأسف از گزارش مجلس اروپا درباره روسیه، گفت مسکو در حال آنالیز توافق نظامی تازه آمریکا، انگلیس و استرالیا در حوزه هند و اقیانوس آرام است.

تور استرالیا ارزان: واکنش روسیه به توافق نظامی آمریکا، انگلیس و استرالیا

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (پنجشنبه) به تشکیل معاهده نظامی تازه بین آمریکا، انگلیس و استرالیا در منطقه هند و اقیانوس آرام واکنش نشان داد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین، گفت: مسکو در حال مطالعه اطلاعات مربوط به ایجاد اتحاد بین ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا است و ضروری است اهداف آن بهتر درک گردد.

بامداد امروز بود که سران کشورهای آمریکا، انگلیس و استرالیا توافقنامه همکاری در حوزه های دیپلماتیک، امنیتی و نظامی در سراسر منطقه هند و اقیانوس آرام اعلام کردند.

سفارت چین هم در واشنگتن در واکنش به توافقنامه سه جانبه آمریکا، انگلیس و استرالیا در منطقه هند و اقیانوس آرام، گفت این توافق نشان دهنده ذهنیت جنگ سرد است.(جزئیات بیشتر)

به نوشته وبگاه شبکه ریانووستی، وی بعلاوه ضمن ابراز تأسف از گزارش مجلس اروپا در خصوص روسیه، توضیح داد: هیچ صحبتی در خصوص احتیاج به برقراری گفت وگو برای حل مسائل و اختلافات موجود به وسیله ارتباط در سطوح مختلف و کانال های مختلف [در تفکر اروپایی ها] وجود ندارد.

بروکسل امروز سندی را که به وسیله آندریوس کوبیلیوس نخست وزیر سابق لیتوانی تدوین شده بود، تصویب نموده و خواهان تشدید سیاست های سختگیرانه اتحادیه اروپا در قبال مسکو شد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی کرملین در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع قرنطینه شدن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پرداخته و اطلاع داد که چند دیگر از اطرافیان پوتین در محل کار به بیماری کرونا مبتلا شده اند و او حداقل یک هفته در قرنطینه خواهد ماند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1939

به "تور استرالیا ارزان: واکنش روسیه به توافق نظامی آمریکا، انگلیس و استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: واکنش روسیه به توافق نظامی آمریکا، انگلیس و استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید