خبرنگاران 23 مورد جدید کرونای انگلیسی در ایلام شناسایی شد

به گزارش تور تایلند ارزان، ایلام - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 23 مورد جدید ابتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در این استان شناسایی شد.

خبرنگاران 23 مورد جدید کرونای انگلیسی در ایلام شناسایی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، محبوب رستمزاد گفت: این ویروس جهش یافته در سطح استان در حال انتشار است و چنانچه مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجه شوند، شاهد افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس خواهیم بود.

وی یادآور شد: میزان شیوع و خطر این ویروس جهش یافته بالاتر از انواع قبلی آن است و مردم استان برای پیشگیری از شیوع این ویروس جدید باید نهایت دقت را در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام توضیح داد: در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی، همه با همدلی و همگرایی کوشش کنیم که از شیوع کرونا و بخصوص نوع جدید و جهش یافته آن در سطح استان جلوگیری و سلامتی را به یکدیگر هدیه کنیم.

رستمزاد یادآور شد: همسایگی استان ایلام با استان قرمز، پرخطر و بحرانی خوزستان لزوم رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را دوچندان نموده و باید ما نیز دغدغه شیوع این ویروس را در سطح استان داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: امیدواریم عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سال جدید، تعطیلات نوروزی را به کام هم استانی هایمان تلخ نکند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1695

به "خبرنگاران 23 مورد جدید کرونای انگلیسی در ایلام شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 23 مورد جدید کرونای انگلیسی در ایلام شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید