دانشگاه کردستان در حوزه مهندسی و فن آوری پیروز به کسب صندلی 800-601 شد

به گزارش تور تایلند ارزان، دانشگاه کردستان در رتبه بندی جهانی تایمز در حوزه مهندسی و فن آوری پیروز به کسب صندلی 800-601 شد.

دانشگاه کردستان در حوزه مهندسی و فن آوری پیروز به کسب صندلی 800-601 شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه کردستان در آخرین رتبه بندی دنیای موضوعی تایمز در حوزه مهندسی و فن آوری پیروز به کسب صندلی 800-601 شد.

در این ارزیابی تنها 1008 دانشگاه در سطح دنیا توانستند شرایط لازم برای قرار دریافت در رتبه بندی سیستم تایمز را احراز نمایند. در این میان پیش احتیاج اصلی، فراوری دست کم 500 مقاله علمی در مدت پنج سال و در مجموعه رشته ای مورد نظر است.

گزارش رتبه بندی اخیر که در حوزه مهندسی و فن آوری منتشر شد، بر رشته های مهندسی عمومی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک و هوافضا، مهندسی عمران و مهندسی شیمی متمرکز بوده است.

امتیازبندی ارزیابی مذکور طبق معیار هایی همچون آموزش و فضای یادگیری، پژوهش، نفوذ براساس میزان استنادها، صندلی و چشم انداز بین المللی و نوآوری صنعتی انجام شده است. در این رتبه بندی، 33 دانشگاه ایرانی حضور دارند که دانشگاه کردستان رتبه 21 را در بین دانشگاه های ایرانی کسب نموده است. موسسه فن آوری کالیفرنیا و دانشگاه استنفورد مشترکاً در صندلی نخست این رتبه بندی قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 648

به "دانشگاه کردستان در حوزه مهندسی و فن آوری پیروز به کسب صندلی 800-601 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه کردستان در حوزه مهندسی و فن آوری پیروز به کسب صندلی 800-601 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید