در دی تاک چهارم خبرنگاران چه گذشت؟

به گزارش تور تایلند ارزان، چهارمین قسمت از برنامه D-Talk با حضور علیرضا کامرانیان فر، مدیر کل توسعه کسب وکار، شقایق محمدی، مدیر کل حقوقی و هادی محقق مدیر کل ریسک، حسابرسی و انطباق چهارشنبه 19 خرداد 1400 به صورت زنده برگزار گردید.

در دی تاک چهارم خبرنگاران چه گذشت؟

این برنامه که برای چهارمین بار از سوی واحد منابع انسانی و ارتباطات داخلی خبرنگاران و با اجرای شاهین شفیعی اجرا شده بود رویدادی است که می کوشد در راستای بهبود ارتباطات داخلی کارکنان خبرنگاران و افزایش آگاهی همکاران نسبت به رویه ها روندهای کسب و کار و توسعه تجارت الکترونیک و با تمرکز بر فعالیت های مختلف خبرنگاران فراوری و ارائه گردد.

در قسمت چهارم برنامه D-talk ابتدا شقایق محمدی به اسم مدیر کل حقوقی خبرنگاران در خصوص عملکرد این واحد شرح داد. چرایی تمامی فرایندهایی که در پشت صحنه خبرنگاران و ارتباطاتش با تمام ذی نفعان انجام می گردد در واحد حقوقی حل و فصل می گردد. به گفته شقایق محمدی واحد حقوقی به مثابه زیرساخت حقوق و تکالیف عمل می نماید و روابط بین تمام بخش های یک سازمان در بیرون و درون را تنظیم می نماید.

بعلاوه علیرضا کامرانیان فر در شرح واحد توسعه کسب و کار در خبرنگاران گفت برخلاف عملکرد این واحد در کسب و کارهای B2B توسعه کسب وکار در در خبرنگاران بر اساس تجارت الکترونیک شکل گرفت. خبرنگاران تنها یک شرکت تجارت الکترونیک نیست، بلکه یک کسب و کار مبتنی بر تکنولوژی است که می کوشد با نوآوری یک زیست بوم خلق کنیم و آن را توسعه دهیم. به گفته کامرانیان فر ما یاری می کنیم که با ایجاد کردن هم افزایی در واحدهای دیگه بتوانیم مدل کسب و کار تازه طراحی کنیم.

در ادامه این بحث، در خصوص نوع ارتباط بخش توسعه کسب و کار و واحد حقوقی صحبت شد. از یک سو توسعه کسب و کار می کوشد با اضافه کردن بیزینس لاین های تازه، وضع موجود را تغییر دهد در حالی که واحد حقوقی میخواد همه چیز را به رشته نظم و چهارچوب درآورد. این صورت به ظاهر متضاد در خبرنگاران در با پتانسیل بالای تیم حقوقی مرتفع می گردد. شقایق محمدی در تکمیل گفته های علیرضا کامرانیان فر در خصوص این همکاری به شعار واحد حقوقی اشاره نمود: محکم بدو اما بگذار من اول بند کفش هات رو ببندم.

بخش جایگاه داغ یکی از قسمت هایی بود که در دی تاک چهارم به این برنامه اضافه شده بود. در طی این بخش، مهمانان برنامه در حالی که روی یک جایگاه نشسته بودند به سؤال های مخاطبان از خودشان پاسخ می دادند. پرسش ها از موضوعات شخصی تا حرفه ای را شامل می شد. بعلاوه در اسکرین پشت سر مهمانان، صفحه ای به نمایش در می آمد که روی آن نوشته شده بود که آیا جواب سؤال پرسیده شده را از مهمان برنامه گرفته است؟

پس از جایگاه داغ نوبت به مهمان بعدی برنامه رسید. هادی محقق، مدیر کل واحد RAC (ریسک، انطباق و حسابرسی) خبرنگارانست. محقق در شرح اینکه منظور از این عبارت چیست گفت مدیریت ریسک و حسابرسی داخلی موضوع بسیار مهمی است که نقش عظیمی در رسیدگی به تقلب و تخلف های احتمالی دارد. به گفته او اکنون تیم راک در خبرنگاران کوچک اما با مأموریتی عظیم است و می تواند تسهیلگر بسیاری از فرایندها در تیم ها باشد.

بخش پایانی قسمت چهارم دی تاک به روال قسمت های قبل به مسابقه اختصاص داشت. در این مسابقه مهمانان برنامه باید بتوانند در 2 دقیقه بسته بندی چند قلم کالا را انجام دهند.

گفتنی ست در این قسمت از برنامه دی تاک، سینا سلطانی از تیم استودیو خلاقه خبرنگاران هم به اسم نوازنده حضور داشت.

شما می توانید ویدیوی کامل این رویداد را از اینجا دیدن کنید:

با هم تصاویری از این رویداد را ببینیم:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1868

به "در دی تاک چهارم خبرنگاران چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دی تاک چهارم خبرنگاران چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید