در روزهای کرونایی به مراکز درمانی مراجعه کنیم یا خیر؟

به گزارش تور تایلند ارزان، با شروع موج سوم کرونا که شدیدتر از دو موج قبلی گزارش می شود، توصیه متخصصان برای محافظت فردی، ماسک زدن، حفظ فاصله اجتماعی و ماندن در خانه به مراتب بیشتر شده است. پزشکان می گویند جز برای کارهای ضروری از خانه خارج نشوید و همچنین بهتر است افراد بالای 60 سال تا جای ممکن در قرنطینه بمانند.

در روزهای کرونایی به مراکز درمانی مراجعه کنیم یا خیر؟

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام مشورپ، از طرفی مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهی و استفاده از خدمات سلامت نیز در این روزها کار بسیار پرخطری محسوب می شود. افراد بسکمک در صورت مشکوک بودن به کرونا ترجیح می دهند، برای تشخیص قطعی و دادن تست به این مراکز مراجعه نکنند، چون محیطشان را آلوده می دانند.

چکاپ های سالانه، مراجعه به پزشک برای مسائل و بیماری هایی به جز کرونا دادن تست کرونا و... در این روزها به نگرانی و دغدغه افراد تبدیل شده است. در چنین شرایطی باید چکار کنیم؟ آیا باید درمان یا پیگیری مسائل سلامتی خود را به تعویق بیاندازیم؟

البته که نه! به تعویق انداختن تشخیص بیماری ها می تواند آسیب های جبران ناپذیری ایجاد کرده و فرایند درمان را دشوارتر کند. بنابراین بهتر است در چنین شرایطی از وبسایت ها و اپلیکیشن های ارائه کننده خدمات پزشکی مثل مَشوِرپ استفاده کنید.

با مَشوِرپ، سلامتی در دسترس شماست

استفاده از خدمات آزمایشگاهی و پزشکی آنلاین می تواند تا حد زیادی کمک کند تا بدون نیاز به حضور در محیط آلوده، بسیارسریع تر و با هزینه کمتر خدمات پزشکی دریافت کنید.

مَشوِرپ سرویسی برای ارائه مشاوره پزشکی، روان شناسی، تست کرونا و همچنین ارائه خدمات پزشکی در منزل است.

ارتباط با پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص، بهترین مشاوران روان شناسی در حوزه های مختلف، مشاوره کرونا و خدماتی مثل تزریقات و سرم تراپی، پانسمان، فیزیوتراپی و ویزیت پزشک و پرستار در منزل از جمله امکاناتی است که مشوِرَپ به کاربران خود ارائه می دهد.

انجام تست کرونا با مشوِرَپ

همچنین مشوِرَپ به شما کمک می کند تا بدون خارج شدن از خانه یا محل کار، با مناسب ترین قیمت تست کرونا بدهید و جواب تست خود را در کمتر از 2 روز دریافت کنید. پس از دریافت نتیجه آزمایش نیز می توانید از پزشکان و متخصصان این سامانه به طور آنلاین مشاوره بگیرید.

در این سامانه می توانید درخواست تست آنتی بادی (خون) و تست PCR ثبت کنید. پس از ثبت درخواست آزمایش، تا 4 ساعت آینده همکاران ما برای هماهنگی نمونه برداری با شما تماس خواهند گرفت و پس از آن به منزل یا محل کار شما مراجعه کرده و در شرایط کاملا بهداشتی و با رعایت پروتکل های لازم، آزمایش موردنظر را انجام می دهند.

نتایج آزمایش طبق زمان مشخص شده پس از نمونه گیری، توسط کارشناسان مشوِرَپ پیگیری و از طریق پیامک و اپلیکیشن برای شما ارسال می شود.

با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم حضور در فضاهای پرجمعیت، از همه گیری بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1447

به "در روزهای کرونایی به مراکز درمانی مراجعه کنیم یا خیر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در روزهای کرونایی به مراکز درمانی مراجعه کنیم یا خیر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید