دوران عاشقی در ونکوور کانادا به نمایش در می آید

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، فیلم سینمایی دوران عاشقی به کارگردانی علیرضا رئیسیان 13 دسامبر در سالن سنتیال تیاتر ونکوور کانادا به نمایش گذاشته می گردد و بعد از نمایش فیلم عوامل این فیلم سینمایی به وسیله اسکایپ با مخاطبان تبادل نظر می نمایند.

دوران عاشقی در ونکوور کانادا به نمایش در می آید

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

این نمایش بر عهده شرکت آریا پرسیس است که فعالیت خود را در زمینه پخش فیلم های ایرانی در کانادا متمرکز نموده است. این شرکت پیش از این فیلم های تراژدی و رخ دیوانه را در ونکوور به نمایش در آورده بود.

در اکران پیشین این شرکت، تمام بلیت های رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی از سه روز قبل به فروش رفت و در جلسه پرسش و پاسخ عوامل رخ دیوانه با مخاطبان که به وسیله اسکایپ انجام شد، همایون شهنواز کارگردان دلیران تنگستان که در سالن حضور داشت با ابوالحسن داوودی به صحبت پرداخت.

پژمان هادوی مدیر اجرایی شرکت آریا پرسیس در مورد این نمایش ها اعلام کرد: کوشش شرکت آریا پرسیس بر این است که فیلم های خوب و استاندارد سینمای ایران که در جذب مخاطب ملی پیروز بوده اند و در عرصه های بین المللی نیز حضور داشته اند در کانادا به نمایش در بیاورد. اکران های قبلی به ما نشان داد که تبلیغات صحیح و مناسب باعث می گردد اکرانی در شان سینمای ایران صورت بپذیرد، اعتماد مخاطبان جلب گردد و بعد از مدت ها یک سالن هفتصد نفره نمایش برای یک فیلم ایرانی پر گردد.

لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، مینا وحید، پرویز پورحسینی بازیگران دوران عاشقی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 492

به "دوران عاشقی در ونکوور کانادا به نمایش در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوران عاشقی در ونکوور کانادا به نمایش در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید