راهنمای خرید مودم همراه اول؛ تجربه سرعت و پایداری

به گزارش تور تایلند ارزان، مودم همراه اول به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای اتصال به اینترنت می توانند انتخاب مناسبی باشد، مخصوصا برای کاربرانی که نیازمند اتصال مداوم و پایدار به اینترنت هستند، مانند دانشجویان، کسب وکارها و مسافران اجازه می دهند که در هر زمان و مکانی از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند شوند و به راحتی به انجام فعالیت های آنلاین خود بپردازند.

راهنمای خرید مودم همراه اول؛ تجربه سرعت و پایداری

این مودم ها با طراحی های متنوع و قابلیت های مختلف، جوابگوی احتیاجهای گوناگون کاربران هستند. در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع مودم های همراه اول و بعلاوه کاربردها و ویژگی های آن ها بپردازیم تا شما بتوانید با توجه به احتیاج خود، برترین مدل را انتخاب کنید. اگر قصد خرید مودم دارید، این مقاله می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

مودم همراه اول مدل HA4400

مودم رومیزی HA4400 همراه اول، یکی از گزینه های پیشنهادی برای اتصال سریع، ایمن و مطمئن به اینترنت است. این مودم 430 گرمی از فناوری انتقال داده Cat4 پشتیبانی می نماید که منجر به سرعت دانلود تا 150 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 50 مگابیت بر ثانیه به وسیله شبکه 4G LTE می گردد. در این مودم 32 کاربر به صورت همزمان به وسیله شبکه وای فای قابلیت اتصال دارند و فناوری MIMO 2×2 آن از افت سرعت در حین استفاده از اینترنت جلوگیری می نماید. بعلاوه 4 پورت LAN آن امکان اتصال دستگاه های مختلف مانند کامپیوتر و لپ تاپ به شبکه اینترنت را می دهد. این مودم از نو ترین استانداردهای امنیتی بهره می برد که در برابر تهدیدات اینترنتی از کاربران محافظت می نماید.

مودم USB 3G همراه اول مدل E303

مودم کوچک دانگل 30 گرمی و قابل حمل E303 همراه اول از کمپانی هواوی سفارش داده شده است. این مودم قابلیت اتصال به کامپیوتر یا لپ تاپ به وسیله درگاه USB دارد و از اینترنت 3G پشتیبانی می نماید. از مزیت های این مودم قابل حمل بودن آن است و تنها با قرار دادن یک سیم کارت همراه اول که سرویس GPRS بر روی آن فعال است، می توانید در مکان های مختلف از اینترنت به راحتی استفاده کنید. البته برای اینکه اتصال اینترنت مناسبی داشته باشید، باید در مکانی حضور داشته باشید که تحت پوشش شبکه های مخابراتی همراه اول باشد. علاوه بر این قابلیت دریافت و ارسال پیامک در این مودم وجود دارد که باید نرم افزار مخصوص به آن را بر روی سیستم مورد نظرتان نصب کنید. بعلاوه با قرار دادن کارت های میکرو اس دی در این مودم می توانید از آن به عنوان کارت خوان هم استفاده کنید.

مودم روتر مدل Utel-L443 4G

مودم Utel-L443 با طراحی کارآمد خود، به کاربران این امکان را می دهد تا از اینترنت پرسرعت نسل چهارم همراه اول به راحتی و با پایداری بالا بهره مند شوند. این مودم برای استفاده در محیط های مختلف ایده آل است و با توجه به قابلیت های متعدد و سهولت در استفاده، انتخابی مناسب برای کاربران خانگی و کسب وکارها می باشد. این مودم رومیزی 400 گرمی قابلیت اتصال 32 کاربر به صورت همزمان دارد و چهار کاربر امکان دسترسی به صورت LAN دارند.

مودم همراه اول مدل MIMO 4×4-HA6400

مودم رومیزی MIMO 4×4 مدلHA6400، یکی دیگر از مودم های همراه اول است که با طراحی زیبا و ساده خود توجه ویژه ای را به خود جلب نموده است. این مدل با استفاده از چهار آنتن داخلی (MIMO 4×4)، دستیابی به اینترنت با سرعت بالاتر را ممکن می نماید. بعلاوه با یاری فناوری وای فای نسل پنجم (5GHz)ac، سرعت دانلود تا 300Mbps و سرعت آپلود تا 50Mbps را ایجاد نموده است. با دو پورت LAN هم می توان به صورت سیمی به آن اتصال پیدا کرد. 32 کاربر همزمان می توانند به آن متصل شوند و به یاری چراغ های اعلانی که در جلوی مودم وجود دارند، می توان از شرایط دستگاه و اینترنت آگاه شوید. بعلاوه، کلیدهای سخت افزاری روشن/خاموش، خاموش کردن شبکه وای فای، WPS و GREبر روی دستگاه قرار دارند. این دستگاه با استفاده از آداپتور 12 ولتی و 1 آمپری تغذیه می گردد. با توجه به قیمت مناسب و قابلیت های مناسب این مودم می تواند ارزش بالایی در هنگام خرید مودم همراه اول داشته باشد.

مودم همراه اول مدل HA4300

مودم روتر HA4300 همراه اول با وزن 430 گرم، یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی برای استفاده از اینترنت پر سرعت همراه اول است. این مدل از نظر ظاهری طراحی ساده و جذابی دارد. این مدل امکان دسترسی به اینترنت 4G برای 16 نفر به صورت همزمان به وسیله وای فای را فراهم می نماید که نسبت به نمونه های پیشین کمتر است و برای استفاده در محیط های پرجمعیت پیشنهاد نمی گردد. بعلاوه، دو پورت RJ45 این دستگاه می توانند برای اتصال LAN استفاده شوند و یک پورت اختصاصی مجزا برای اتصال شبکه LAN/WAN روی آن طراحی شده است. برای استفاده از این مودم می توانید سیم کارت استاندارد همراه اول را در محل تعبیه شده قرار دهید و بدون احتیاج به تنظیمات پیچیده، از اینترنت پر سرعت آن استفاده کنید.

سخن پایانی

در نهایت، انتخاب مودم مناسب برای اتصال اینترنتی شما بستگی به اندازه استفاده، تعداد دستگاه های متصل و بودجه شما دارد. مودم های همراه اول با تنوع در مدل ها و قابلیت ها، گزینه های متعددی را برای کاربران فراهم نموده اند. با توجه به ویژگی های معرفی شده برای هر مودم، می توانید برترین تصمیم را برای خرید مودم مناسب بگیرید. امیدواریم مقاله آشنایی با مودم های همراه اول به شما در انتخاب بهتر و آگاهانه تر یاری نموده باشد.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 تیر 1403 بروزرسانی: 2 تیر 1403 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2455

به "راهنمای خرید مودم همراه اول؛ تجربه سرعت و پایداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید مودم همراه اول؛ تجربه سرعت و پایداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید