رد لایحه احداث واحدهای مسکونی برای کارگران در شورای شهر تبریز

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه این هفته خود سه لایحه ارائه شده از سوی شهرداری تبریز را تصویب کرد و لایحه احداث واحدهای مسکونی برای کارگران در شورای شهر تبریز رد شد.

رد لایحه احداث واحدهای مسکونی برای کارگران در شورای شهر تبریز

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از تبریزبه نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز, شورای اسلامی شهر تبریز با اختصاص 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برای بازسازی هفت کلانتری شهر تبریز موافقت کرد. این لایحه با درخواست فرماندهی انتظامی استان ارایه شده است.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با قرارداد مشارکتی خرید 100 لایت باکس با تخصیص هزینه دو میلیارد و 310 میلیون ریال جهت نصب در نقاط مختلف شهر موافقت کردند. هزینه این لایت باکس ها که در راستای زیباسازی و ارائه آموزش های شهروندی طراحی و نصب خواهد شد، بر عهده طرف مشارکت و عوارض آن در اختیار شهرداری تبریز خواهد بود.

موافقت با دو پروژه مشارکتی عظیم در احداث مراکز تفریحی و تجاری از دیگر مصوبات شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه شب گذشه بود. در یکی از این دو لایحه، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز موافقت خود را با انعقاد قرار داد مشارکتی شهرداری تبریز به ارزش 810 میلیارد ریال برای احداث مجموعه تفریحی ورزشی و فرهنگی در منطقه خاوران اعلام کردند. احداث هتل، سالن های همایش، مرکز تجاری و فضای سبز از قسمت های مختلف این پروژه تعریف شده است. سهم شهرداری در این پروژه مشارکتی 30 درصد و سهم طرف مشارکت 70 در صد عنوان شده است.

همچنین بر اساس لایحه دیگری که شورای اسلامی شهر تبریز با اجرای آن موافقت کرد، مجتمع تجاری، خدماتی در شهرک شهید یاغچیان با اعتبار 170 میلیارد ریال احداث خواهد شد. کمسیون بودجه شورای اسلامی شهر تبریز سهم شهرداری در این پروژه مشارکتی را 56.1 درصد و سهم طرف مشارکت را 43.9 در صد عنوان نموده است.

لایحه دو فوریتی تخصیص 30 میلیارد ریال به صورت امانی، برای واگذاری به تعاونی مسکن شهرداری تبریز به منطور احداث واحدهای مسکونی برای کارکنان حجمی و خدماتی از دیگر لوایح ارائه شده از سوی شهرداری تبریز به شورای اسلامی شهر تبریز بود که در جلسه علنی شب گذشته، با مخالفت اعضای این شورا روبرو شد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1046

به "رد لایحه احداث واحدهای مسکونی برای کارگران در شورای شهر تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد لایحه احداث واحدهای مسکونی برای کارگران در شورای شهر تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید