رستم پور: پیروز شدیم با سری بالا گوانجو را ترک کنیم

به گزارش تور تایلند ارزان، ملی پوش بسکتبال ایران گفت: با انگیزه خیلی زیادی بازی کردیم ولی اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی است.

رستم پور: پیروز شدیم با سری بالا گوانجو را ترک کنیم

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، مایک رستم پور بعد از سرانجام مرحله نخست رقابت های جام جهانی 2019 در گروه C به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. فوروارد تیم ملی بسکتبال ایران که در این بازی با 13 امتیاز یکی از بهترین بازیکن های تیم ملی بود گفت: با انگیزه خیلی زیادی بازی کردیم. اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی است. همه چیز در چند ثانیه سرانجامی معین شد. آن ها در آن چند ثانیه بهتر از ما بودند.در حالی به این بازی آمدیم که دو بازی قبل را باخته بودیم. از این دو شکست احساس بدی داشتیم و می خواستیم برای ترک این شهر و رفتن به مرحله دیگر، این مسئله را تغییر دهیم. فکر می کنم پیروز شدیم با سری بالا گوانجو را ترک کنیم.

رستم پور درباره آمادگی ذهنی خود برای این بازی درحالی که در دو بازی قبلی کمتر بازی نموده بود گفت: من یک بازیکن حرفه ای هستم. هروقت سرمربی مرا صدا کند با سرعت خودم را می رسانم و وارد زمین می شوم. کار من همین است و من در این بازی فقط کارم را انجام دادم. اولین روزی نیست که سر این کار می آیم و می دانم چه کاری باید انجام دهم. بازی کردن برای این لباس یک افتخار بزرگ است چون این لباس سرزمین پدری من است. بازی کردن برای این لباس رویایی بود که برای من به حقیقت تبدیل شد. بسیار خوشحالم که می توانم این لباس را تن کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 436

به "رستم پور: پیروز شدیم با سری بالا گوانجو را ترک کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستم پور: پیروز شدیم با سری بالا گوانجو را ترک کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید