روسیه ابزاری برای تشخیص عاملان انتحاری ساخت

به گزارش تور تایلند ارزان، ارتش روسیه از ساخت ابزاری برای تشخیص عاملان انتحاری در مکان های پرجمعیت خبر داده است.

روسیه ابزاری برای تشخیص عاملان انتحاری ساخت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، ارتش روسیه از ساخت ابزاری برای تشخیص عاملان انتحاری در مکان های پرجمعیت اطلاع داد.

به نوشته خبر گزاری تاس، بخش علمی نیروی زمینی ارتش روسیه با توجه به تجربیاتی که از فعالیت های نظامی در سوریه کسب نموده ، این وسیله را فراوری نموده است.

این وسیله در نمایشگاه بین المللی فناوری نظامی آرمی-2020 معرفی شده است.

سازنده این ابزار گفته این وسیله شامل چند حسگر، نرم افزار و پنل اپراتور موبایل است و می تواند کمربند های انتحاری و بمب های کنار جاده ای را تشخیص دهد.

به گفته سازنده، این دستگاه قادر است کمر بند های انتحاری را در مکان های عظیم و پرجمعیت و در صندلی های بازرسی و زیر ساخت های حمل و نقل تشخیص دهد و بمب های کنار جاده ای را نیز که با درختچه مستتر شده باشند شناسایی کند.

سازنده این ابزار همچنین گفته حدوداً سه سال پیش بعد از اینکه نظامیان نیروی زمینی روسیه شمار عظیمی از کمربند های انتحاری و بمب های کنار جاده ای را در جریان جابه جایی سربازان و بازگرداندن پناهجویان و همچنین در عملیات های خنثی سازی مین ضبط کردند، ساخت این ابزار را شروع نموده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد که این ابزار مراحل آزمایش خود را به انتها رسانده و به زودی به یک نهاد امنیتی در روسیه فرستاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1324

به "روسیه ابزاری برای تشخیص عاملان انتحاری ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه ابزاری برای تشخیص عاملان انتحاری ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید