زمینه سرمایه گذاری کشورهای مالزی و سنگاپور در استان قزوین فراهم می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، استاندار قزوین گفت: کشورهای زیادی برای سرمایه گذاری در استان قزوین اعلام آمادگی نموده اند، ولی اولویت استانداری قزوین با کشورهای مالزی و سنگاپور است و زمینه سرمایه گذاری آنها فراهم می گردد.

زمینه سرمایه گذاری کشورهای مالزی و سنگاپور در استان قزوین فراهم می گردد

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قزوین، فریدون همتی بعد از ظهر امروز در دیدار با هیئت تجاری کشور مالزی که در سالن جلسات دفتر استاندار قزوین انجام شد گفت: کشورهای زیادی برای سرمایه گذاری در استان قزوین اعلام آمادگی نموده اند، ولی اولویت استانداری قزوین کشورهای مالزی و سنگاپور است و ما کوشش می کنیم تا زمینه سرمایه گذاری این دو کشور را فراهم کنیم.

وی اضافه نمود: استانداری قزوین به تبع از برنامه های دولت در راستای جذب سرمایه گذار خارجی کوشش می نماید این در حالی است که این عزم و تصمیم باید در طرف های مقابل هم دیده گردد.

استاندار قزوین با بیان اینکه دولت عزم جدی در جذب سرمایه گذار خارجی به صورت مستقل و مشارکتی دارد مطرح کرد: دولت تدبیر و امید بنا دارد ، فضای داخلی کشور را برای سرمایه گذاران خارجی به صورت سرمایه گذاری مستقل و اشتراکی فراهم کند و اگر اراده طرف مقابل محکم باشد، حتما برای سرمایه گذاری به نتیجه می رسیم.

همتی با تأکید بر ضرورت مغتنم شمردن فرصت های سرمایه گذاری گفت: باید جلسات متعدد در مورد سرمایه گذاری خارجی تشکیل گردد و در این جلسات باید به صورت کاملا تخصصی مباحث مورد آنالیز و کارشناسی قرار گیرد.

همتی به فضای بعد از توافق هسته ای اشاره و توضیح داد: اجرای برجام می تواند فرصت مناسبی رابرای توسعه مالی ایران فراهم کند و در این زمینه باید بتوانیم زمینه جذب سرمایه گذاران را فراهم نموده و به گونه ای عمل کنیم که منافع هر دو کشور حاصل گردد.

استاندار قزوین گفت: قزوین با توجه به ظرفیت هایش، بسته پیشنهادی طلایی برای هیئت سنگاپوری و مالزیایی می تواند باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 344

به "زمینه سرمایه گذاری کشورهای مالزی و سنگاپور در استان قزوین فراهم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه سرمایه گذاری کشورهای مالزی و سنگاپور در استان قزوین فراهم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید