سرنوشت 8 نفر از رتبه های برتر کنکور 10 سال اخیر ، از مهاجرت به کانادا و آلمان تا آماده شدن برای سربازی

به گزارش تور تایلند ارزان، رتبه های برتر کنکور سرنوشت های متنوعی دارند، داستان های کوتاهی از چند رتبه برتر را مرور می کنیم.

سرنوشت 8 نفر از رتبه های برتر کنکور 10 سال اخیر ، از مهاجرت به کانادا و آلمان تا آماده شدن برای سربازی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

- مژگان قاسمی؛ رتبه سوم کنکور ریاضی فیزیک سال 87، در دانشگاه شریف لیسانس ریاضی فیزیک گرفته و پس از آن به تحصیل ادامه نداده است. او حالا در یک شرکت خصوصی در زمینه خدمات رایانه کار می نماید و از زندگی اش راضی است.

- سارا عامری، رتبه 2 کنکور زبان سال 90، کارشناسی و کارشناسی ارشدش را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران خوانده و برای مقطع دکترا، به کانادا مهاجرت نموده است.

- هانیه زراعت کار؛ رتبه 9 کنکور انسانی سال 87 حالا دانشجوی دکتری در رشته روان شناسی سلامت است. ورود به دانشگاه آن طور که فکر می نموده خوب نبوده و دبیرستان را بیشتر از دانشگاه دوست دارد.

- فاطمه زبرجد؛ رتبه 3 کنکور علوم انسانی سال 89، لیسانس و فوق لیسانس حقوق را از دانشگاه شیراز گرفته و اکنون نیز مشغول تحصیل در مقطع دکتری در شهر شیراز است و به عنوان قاضی دادگستری فعالیت می نماید.

- محمدرضا لمسه چی، رتبه یک کنکور علوم انسانی سال 90، لیسانس و فوق لیسانس خود را در رشته روان شناسی در دانشگاه تهران دریافت نموده و حالا برای سربازی آماده می گردد.

- یاسمن فرازان، رتبه یک کنکور هنر سال 90، رشته طراحی صنعتی در دانشگاه تهران خوانده و حالا دوره کارشناسی ارشد را در یکی از دانشگاه های آلمان می گذراند.

- فرخ حیدری؛ رتبه 6 کنکور تجربی سال86 تا چند ماه دیگر از رشته گوش و حلق و بینی فارغ التحصیل می گردد و باید خود را برای ورود به محیط کار آماده کند. فرخ 30 ساله با اینکه در دو رشته دیگر تحصیل نموده از شرایط خود ناراضی است و می گوید: دانشگاه آن طور که فکر می کردم نبود.

- آرش غضنفری؛ رتبه 7 کنکور تجربی سال 86، در دانشگاه تهران 7 سال پزشکی خوانده، تخصص خود از دانشگاه شیراز گرفته و آماده می گردد برای گذراندن طرح به مناطق محروم برود. آرش می گوید: دانشگاه با آن چیزی که فکر می کردم متفاوت بود و اگر به گذشته برگردم، درس نمی خوانم و مهاجرت می کنم.

منبع: خبر فوری
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1013

به "سرنوشت 8 نفر از رتبه های برتر کنکور 10 سال اخیر ، از مهاجرت به کانادا و آلمان تا آماده شدن برای سربازی" امتیاز دهید

14 کاربر به "سرنوشت 8 نفر از رتبه های برتر کنکور 10 سال اخیر ، از مهاجرت به کانادا و آلمان تا آماده شدن برای سربازی" امتیاز داده اند | 3.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت 8 نفر از رتبه های برتر کنکور 10 سال اخیر ، از مهاجرت به کانادا و آلمان تا آماده شدن برای سربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید