سلیمانزاده: نتایج آزمون استخدامی سرانجام شهریورماه اعلام می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، تهران (پانا) - رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره به کارگیری نیروهای مختلف توضیحاتی داد و گفت پیگیر این موضوع هستیم.

سلیمانزاده: نتایج آزمون استخدامی سرانجام شهریورماه اعلام می گردد

ناصر سلیمانزاده در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها که از صبح امروز به میزبانی اردوگاه شهید باهنر درحال برگزاری است بااشاره به اینکه افرادی که دوره های مهارت آموزی را طی کردند از اول مهرماه استخدام می شوند گفت: این افراد جز طرح امین هستند اما افراد دیگر هم باید دوره مهارت آموزش را بگذرانند و استخدام شوند و افرادی که که در آزمون نو پذیرفته شدند از اول مهرماه به کار گرفته می شوند.

وی درباره موضوع معین تکلیف نیروهای مازاد هم توضیحاتی داد و اضافه نمود: هفته جاری جلسه ای درباره رتبه بندی در مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد که انشالله این طرح محقق خواهد شد.

سلیمانزاده درباره موضوع فوق العاده ویژه توضیحاتی داد و اعلام کرد و گفت: احکام تیرماه و مردادماه تغییر نکرده است. نتایج آزمون سراسری استخدامی هم سرانجام شهریورماه اعلام می گردد. برای معلمان تمام وقت هم پیگیری می کنیم تا مسائل آنان هم حل گردد.

مسئله ای برای تامین نیروی انسانی در اول مهرماه نداریم

سعید عسگری سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش هم در این گردهمایی پیرامون ساماندهی نیروی انسانی از بازنگری در تخصیص های امسال در سازمان برنامه و بودجه اطلاع داد و اظهار کرد: در این فرآیند بازنگری که به زودی انجام می گردد، خیلی خوش بین هستیم که شرایط تخصیص ها در آموزش و پرورش بهتر گردد.

وی در مورد موضوع خرید خدمات، توضیح داد: برای تسهیل شرایط خرید خدمات کوشش می کنیم لذا لازم است، قراردادها براساس تفاهم نامه موجود تنطیم و اجرایی گردد.

عسگری پیرامون ساماندهی نیروی انسانی اظهار کرد: مسئله ای از نظر نیروی انسانی و توزیع آن برای سال تحصیلی نخواهیم داشت و بحث نیروهای خرید خدمات هم پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: پیگیر دریافت سرانه بهداشتی هستیم تا با آغاز سال تحصیلی نو سرانه بهداشتی به حساب مدارس واریز گردد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اعلام نمود: در هفته جاری جلسه ای با موضوع رتبه بندی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت تا در ادامه همکاری ها و همراهی های مجلس، این طرح مصوب و نهایی و جهت اجرا ابلاغ گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1933

به "سلیمانزاده: نتایج آزمون استخدامی سرانجام شهریورماه اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمانزاده: نتایج آزمون استخدامی سرانجام شهریورماه اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید