سنگاپور ، زیباترین منطقه ها در یک نگاه (تور سنگاپور ارزان)

به گزارش تور تایلند ارزان، سنگاپور یکی از کشورهای کوچکی است که امروزه بین دنیاگرد ها و دنیاگردان محبوبیتی خاص پیدا نموده است. این کشور با منظره ها مشهور معماری منحصر بفرد و مدرن، کوچه های سرشار از عطر ادویه های آسیایی و موسیقی است. گفتنی است که بدانید سنگاپور با مساحتی کمتر از بحرین به عنوان اولین کشور در فهرست دنیاگردان در سال 2015 ثبت شده است.به علت انگلیسی زبان بودن مردم در سنگاپور برای دنیاگردان این کشور یکی از ایده آل ترین منطقه ها دنیاگردی محسوب می گردد و می توان تور مسافرتی سراسر لذتی را در آن تجربه کرد.سنگاپور 50 سال قبل به استقلال رسید و طی این سال ها به عنوان سومین کشور ابرقدرت و ثروتمند دنیا شناخته می گردد. درصد بالایی از اقتصاد این کشور از دنیاگردی تآمین می گردد. در حال حاضر سنگاپور سومین مرکز پالایش نفت در دنیا را به خود اختصاص داده است.در ادامه به مجذوب کننده ترین های سنگاپور اشاره می کنیم.

سنگاپور ، زیباترین منطقه ها در یک نگاه (تور سنگاپور ارزان)

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

1- غذا ها

سنگاپور را میتوان مجموعه ای خاص از غذاهای آسیایی به شمار آورد. ادویه های تند و متفاوت، مشام هر رهگذری را پر می نمایند. یکی از جاذبه های سنگاپور رستوران ها و کافه های متنوع فعال در این کشور لوکس است. شما می توانید در یک رستوران 5 ستاره سوپ کاری ماهی سفارش دهید و از منویی کامل و منحصر به فرد بهره مند شوید. یا سری به غذاخوری های محلی شهر بزنید و از طعم خاص خوراکی های این شهر لذت ببرید.

2- بگردید و کشف کنید

این امکان در اختیار شما قرار داده شده که تور یک روزه ای را بر فراز کشتی های کروز تجربه کنید. قایق سواری با قایق های محلی در مسیر رودخانه سنگاپور یکی از فوق العاده ترین تور طبیعت گردی در این شهر را برایتان رقم می زند. با اکسپرس مونوریل ها از شهر به سمت ساحل بروید. کرایه تاکسی ها در سنگاپور مقرون به صرفه است می توانید به راحتی با تاکسی در طول شهر جا به جا شوید. اما می توان از اتوبوس های توریستی هم بهره گرفت. البته پیاده روی در شهر با یک راهنمای محلی و یا سوار بر کالسکه های دوچرخه ای که trishaw نام دارند هم لذتی خاص را برایتان به همراه خواهد داشت

3- خرید کردن

قطعا یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها در تور مسافرتی سنگاپور بازدید از بازارهای موجود در این کشور کوچک است. به بوتیک های عتیقه فروشی سری بزنید. در خیابان arab پارچه های ابریشمی و انواع پارچه های نفیس را برای لباس های دست دوز خود فراهم کنید. سوغاتی و کادوهایی متفاوت از bugis street market برای دوستان خود خریداری کنید. مرکز خرید شناور Louis vitton island maison از دیگر مناطقی است که ضروری است حتما سری به آن بزنید و رنگ و بویی خاص به تور یک روزه خود در سنگاپور بدهید.

4- منظره ها فرهنگ و تفرجگاه ها

شب های سنگاپور یکی از زیباترین و بی نظیر ترین منظرهها را دارد. سعی کنید برای صرف شام به بلند ترین برج شهر بروید و از منظره زیر پای خود لذت ببرید. از درختان غولپیکر گراو در سنگاپور بازدید کنید. در ساحل سنگاپور قدم بزنید و یا در حوالی بلندترین آبشار سرپوشیده جهان عکس های بی نظیری بگیرید

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2334

به "سنگاپور ، زیباترین منطقه ها در یک نگاه (تور سنگاپور ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگاپور ، زیباترین منطقه ها در یک نگاه (تور سنگاپور ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید