سوپر اسلحه روسی از دید نشنال اینترست

به گزارش تور تایلند ارزان، نشریه آمریکایی نشنال اینترست مقاله ای در خصوص آخرین تحولات نظامی در روسیه که باعث افزایش توانایی پیاده نظام می گردد، منتشر نموده است.

سوپر اسلحه روسی از دید نشنال اینترست

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، این مقاله خاطرنشان می نماید که ارتش روسیه در حال ایجاد فناوری هایی است که باعث افزایش اطلاعات سربازان در شرایط جنگی می گردد، و علاوه بر احتیاج به کوشش کمتر برای سربازان، خطرات جانی برای آنها را هم کاهش می دهد.

نویسنده مقاله گفت که صحبت درباره نسل جدیدی از لباس جنگی مخصوص پیاده نظام به نام سوتنیک است که جایگزین لباس راتنیک خواهد شد.

ساختار این لباس پیشرفته جنگی در روستخ در حال توسعه است و به تعداد زیادی از قطعات پیشرفته مجهز خواهد شد. بعضی از آنها قبلاً پیشرفته اند. تا سال 2023، سوتنیک باید کاملاً آماده باشد.

پیشتر هم نویسنده مقاله ای در نشریه فوربس درباره لباس راتنیک گفته بود: سربازان روسی با یونیفورم ویژه خود قادر به حمل سلاح های سنگین و شلیک مهمات بیشتر در مقایسه با دشمنان خود خواهند بود که فاقد این فناوری پیشرفته هستند. بعید است طراحان آمریکایی بتوانند در آینده نزدیک چیزی مشابه را ایجاد نمایند.

مجموعه تجهیزات جنگی انفرادی راتنیک به منظور بهبود امنیت سربازان و افزایش تحرک، مانور دهی و کارایی آنها در انواع مختلف عملیات جنگی در دمای از40 درجه زیر صفر تا 50 درجه بالای صفر طراحی شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1908

به "سوپر اسلحه روسی از دید نشنال اینترست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپر اسلحه روسی از دید نشنال اینترست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید