شرایط و مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان کشوری

به گزارش تور تایلند ارزان، مهلت ثبت نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا برای بازنشستگان کشوری که پیش از این و یک مرتبه تمدید شده بود، پس فردا، یکشنبه (25 دی ماه) به انتها می رسد.

شرایط و مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان کشوری

به گزارش خبرنگاران، محمود مرتضایی فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره جزئیات این طرح گفت: طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا که با مشارکت شرکت بیمه ملت ارائه می گردد از جمله طرح های بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری است که برای تمامی بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق که خالص حقوق دریافتی آنها بیش از 1.5 میلیون تومان باشد، قابل اجراست.

ثبت نام این طرح به صورت اینترنتی به وسیله درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir و در قالب سه پوشش طلایی، نقره ای و برنزی برای متقاضیان قابل انجام است. حق بیمه ای که از حقوق بازنشستگان متقاضی به صورت ماهانه و برای هر فرد بیمه شده کسر می گردد به ترتیب برای طرح طلایی 55هزار تومان، نقره ای 33هزار تومان و برای طرح برنزی نیز 22هزار تومان به صورت ماهانه خواهد بود.

به گفته مرتضایی فرد، در طرح طلایی، پوشش غرامت فوت به دلیل غیرحادثه 50 میلیون تومان و برای غرامت فوت به دلیل حادثه 100 میلیون تومان است. بعلاوه غرامت روزانه بستری در مراکز درمانی مجاز در اثر حادثه 100 هزار تومان مشخص شده است. در طرح نقره ای نیز پوشش غرامت فوت به دلیل غیرحادثه 30 میلیون تومان و برای غرامت فوت به دلیل حادثه 60 میلیون تومان است و غرامت روزانه بستری در مراکز درمانی مجاز در اثر حادثه نیز 75 هزار تومان مشخص شده است.

بعلاوه در طرح برنزی بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا پوشش غرامت فوت به دلیل غیرحادثه 20 میلیون تومان و برای غرامت فوت به دلیل حادثه 40 میلیون تومان بوده و غرامت روزانه بستری درمراکز درمانی مجاز در اثرحادثه 50 هزار تومان است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در این طرح، پوشش بیمه آتش سوزی شامل آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و زلزله برای بیمه شده اصلی به صورت رایگان فعال خواهد شد گفت: این پوشش ها برای ساختمان و تاسیسات و اثاثیه و دکور منزل در طرح های سه گانه طلایی، نقره ای و برنزی به ترتیب 100، 60 و 40 میلیون تومان مشخص شده است.

شرایط ثبت نام:

- ثبت نام برای بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری با حقوقِ خالصِ دریافتی بیش از 1.5 میلیون تومان امکان پذیر است.

- متقاضیان می توانند از 13 آذر لغایت 25 دی ماه 1401 نسبت به ثبت نام و انتخاب طرح بیمه ای اقدام نمایند.

- ثبت نام و خرید بیمه نامه کاملا اختیاری است.

- این قرارداد بدون سقف سنی است.

- بازنشستگان می توانند علاوه بر بیمه کردن خود، افراد تحت تکفل اعم از همسر (بدون سقف سنی) و سایر منتسبین (فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر تا سقف 50 سال سن) را نیز بیمه نموده و با تکمیل اطلاعات هویتی و انتخاب طرح مربوطه موافقت خود را با پرداخت حق بیمه اعلام نمایند.

- موظفین حقوق بگیر مشترک صندوق بازنشستگی نیز در صورت تمایل می توانند از این طرح استفاده نمایند.

- متقاضیان در هنگام ثبت نام باید ذی نفع خود را جهت دریافت غرامت اعلام نمایند؛ در غیر این صورت پرداخت غرامت بر اساس برگه انحصار وراثت انجام می گردد.

- چنانچه فردی در بازه زمانی ثبت نام (قبل از آغاز قرارداد) فوت کند، مشمول بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا نیست.

- متقاضیانی که طبق مستندات قانون مدیریت خدمات کشوری، اعاده به خدمت شده اند و در دستگاه های دولتی به عنوان شاغل در حال خدمت هستند، باتوجه به اینکه پرونده بازنشستگی آنها راکد شده است، در صورتی که در زمان بازنشستگی از انواع بیمه های بیمه ملت استفاده نموده اند باید نسبت به تسویه بیمه نامه های خود اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1401 بروزرسانی: 25 دی 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2337

به "شرایط و مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط و مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید