شرط بازشدن دانشگاه و برگزاری امتحان انتها ترم به صورت حضوری

به گزارش تور تایلند ارزان، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در بازگشایی دانشگاه ها و برگزاری امتحانات حضوری تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

شرط بازشدن دانشگاه و برگزاری امتحان انتها ترم به صورت حضوری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، گفت: در بازگشایی دانشگاه ها تابع نظر و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی اضافه کرد: باید دید که فرایند بیماری ویروس کرونا در آینده چگونه خواهد شد و ستاد ملی مقابله با کرونا براساس شرایط چه تصمیمی می گیرد و ابلاغ می نماید.

خاکی صدیق گفت: درباره برگزاری امتحانات انتها ترم هم وزارت علوم تدابیر و راهکارهایی را برای برگزاری امتحانات به صورت حضوری و به صورت غیر حضوری پیش بینی و به دانشگاه ها اعلام نموده اما در این باره هم فعلا باید ببینیم که ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی می گیرد.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برگزاری امتحان حضوری در دانشگاه ها باید از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا بلامانع اعلام گردد و اگر براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا برگزاری امتحان حضوری در دانشگاه ها ممکن نبود گزینه های دیگری برای امتحانات انتها ترم وجود دارد.

به گزارش فارس، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت امروز گفته: اگر فرایند نزولی بیماری حفظ گردد ممکن است بعد از ماه رمضان تصمیماتی در مورد بازگشایی دانشگاه ها گرفته گردد؛ البته اگر دانشگاه ها باز گردد، حضور در کلاس ها اختیاری خواهد بود و امیدواریم در انتها ترم بتوانیم امتحانات را به شکل حضوری برگزار کنیم.

ویدئوی زیر را ببنید:

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1134

به "شرط بازشدن دانشگاه و برگزاری امتحان انتها ترم به صورت حضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط بازشدن دانشگاه و برگزاری امتحان انتها ترم به صورت حضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید