طراحی هتل درختی در تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، بسیاری از استراحت گاه های پر زرق و برق جهان در تایلند قرار دارند اما تعداد انگشت شماری از آن ها به مهمانان احساس زندگی در یک خانه درختی را می دهد و این پروژه طراحی هتل پروژه ای متمایز است.

این استراحت گاه Hill Lodge Resort نام داشته و در استان چیانگ مای در قسمت شمالی تایلند قرار گرفته است. مهمانان این هتل فرصت این را دارند که به دور از زندگی شهری و در فضایی آرام، تجربه ای جدید را کسب نموده و در عین لذت بردن از تجملات مدرن، ارتباطی نزدیک و قوی با طبیعت برقرار نمایند. هدف این طراحی هتل خلق محیطی متفاوت با جهانی بیرون بود.

طراحی هتل درختی در تایلند

با تایلند لحظه آخری به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

صاحبان هتل در ابتدا سه خانه ییلاقی و یک کلبه داشتند که در مناسبت های خاص و جشن ها از آن استفاده می کردند اما با دیدن علاقه فراوان دوستان خود به این محیط، تصمیم به ساخت سازه های جدید گرفتند.

آن ها استودیوی معماری Sook Architects را برای طراحی هتل، بازسازی سایت پروژه و ساخت خانه های ییلاقی بیشتر انتخاب کردند.

برای ایجاد فضای بزرگ تر، سازندگان ستون ها و تیرها را با فلز اجرا کردند اما در عین حال دقت داشتند تا عناصر زیبای معماری بومی منطقه را حفظ نمایند. برای سقف ها و دیواره ها از چوبی استفاده کردند که توسط صنعت گران محلی فراوری شده بود.

نتیجه نهایی خیره نماینده بود؛

در میان چشم انداز زیبای منطقه که شامل پوشش گیاهی باشکوه، تپه های سرسبز و حیات وحش عجیب و غریب است کلبه هایی با کنسول های بزرگ ساخته شد که در قسمت شیب دار تپه قرار داشتند و گاه درختان قدیمی از میان کنسول ها به حیات خود ادامه می دادند.

در دکوراسیون داخلی نیز عناصر مدرن در کنارآیتم های سنتی نهاده شد، مبلمان های ساده و شیک، میزهای چوبی و یا سنگی، درهای کشویی و دیگر ویژگی ها همگی محیطی دوست داشتنی و گرم به وجود آورد.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 836

به "طراحی هتل درختی در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی هتل درختی در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید