طرح کتابخانه گردی در استان قزوین هم اجرا می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قزوین، گفت: طرح ملی کتابخانه گردی از 16 اسفندماه به مدت سه روز در سه شهرستان تاکستان، البرز و بوئین زهرا اجرا می گردد.

طرح کتابخانه گردی در استان قزوین هم اجرا می گردد

فاطمه محمدبیگی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن 17 اسفندماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور طرح ملی کتابخانه گردی به منظور آشنایی بیشتر مردم و مسئولین با فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی در سطح 3 شهرستان تاکستان، البرز و بوئین زهرا اجرا می گردد.

وی به شروع طرح کتابخانه گردی از 16 لغایت 18 اسفندماه در استان قزوین اشاره نمود و اضافه نمود: این طرح در کتابخانه های شاخص، در شهرستان های آبی و زرد استان قزوین اجرا می گردد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا طرح ملی کتابخانه گردی در شهرهای نارنجی و قرمز اجرا نمی گردد، گفت: شرکت در طرح ملی کتابخانه گردی مزایایی از جمله اهدای عضویت رایگان به بازدیدنمایندگان کتابخانه و بخگرددگی جرایم دیرکرد کتاب به مدت یک هفته با شرط بازگرداندن اصل کتاب دارد.

وی به پویش کتابخانه من اشاره نمود و ادامه داد: این پویش در فضای مجازی و ویژه کتابداران است که تمامی کتابداران با ساخت کلیپ با موضوع معرفی کتابخانه محل خدمت خود می توانند در این پویش شرکت نموده و کلیپ کتابخانه خود را در سایت http://samakpl.ir بارگذاری نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1658

به "طرح کتابخانه گردی در استان قزوین هم اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح کتابخانه گردی در استان قزوین هم اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید