طلسم ورود محصولات هیوندای با این خودرو شکسته می گردد؟، عکس

به گزارش تور تایلند ارزان، طبق تصاویر منتشر شده، اولین هیوندای کرتا برای انجام تست های فنی وارد کشور شده و در حال گذراندن مراحل ورود به کشور است. کرتا یا همان ix25، یکی از جدیدترین خودروهای هیوندای در سبد محصولاتش است.

طلسم ورود محصولات هیوندای با این خودرو شکسته می گردد؟، عکس

امیرمسعود عابدین: طراحی خارجیِ این خودروی مالی، عجیب و پر از خطوط تند و تیز است.

هیوندای سعی نموده که ظاهر کرتا به مانند خودروهای مالی دیگر، خیلی ساده نباشد. در نمای جلویی، جلوپنجره کوچک و کشیده در کنار چراغ های دوقسمتیِ، جذابیت خوبی را ایجاد نموده است. دیلایت های خودرو در همین جلوپنجره قرار گرفته است. طراحی این قسمت به شدت یادآور هیوندای توسان است.

طراحی قسمت عقبی خودرو مانند نمای جلویی ،عجیب و پر از خطوط تند و تیز است. در فیس قبلی، چراغ خطی ترمز در وسطِ قسمت عقب و بالای نوشته کرتا قرار گرفته بود. اما در این فیس لیفت، دیگر خبری از این طراحی نیست.

کابین خودرو ظاهری شبیه به هیوندای توسان تازه دارد. طراحی قسمت مرکزی داشبورد ساده و عمودی شکل است. فضای داخلی کرتا برای خانواده هایی با جمعیت کم می تواند مناسب باشد. آپشن هایی که در نسخه فول 1.5 لیتری دیده می گردد عبارت اند از: استارت دکمه ای، کروز کنترل، گرمکن صندلی های قسمت جلو، سقف پانوراما، ایربگ های جلو، کناری و پرده ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی و ... .

نسخه ای که با توجه به قیمت، مناسب ورود به ایران است، دارای پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر می باشد که قادر است 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتون متر گشتاور فراوری کند. این خودروی دیفرانسیل جلو، مجهز به گیربکس CVT است. شتاب صفر تا صد کرتا حدود 12 ثانیه است.

نسخه گران قیمت تر، دارای یک پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژ و 4 سیلندر است که 138 اسب بخار قدرت و 242 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. این قدرت به وسیله یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به محور جلوی خودرو منتقل می گردد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2424

به "طلسم ورود محصولات هیوندای با این خودرو شکسته می گردد؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم ورود محصولات هیوندای با این خودرو شکسته می گردد؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید