(عکس) قیمت ماشین سردار آزمون چقدر است؟

به گزارش تور تایلند ارزان، سردار آزمون یکی از برخبرترین نام های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا در دوران تعطیلی کرونا بوده است. دیگر همه می دانند که ناپولی عاشق سردار است و اورتون و وستهم و به تازگی لورکوزن می خواهند این مهاجم 26 ساله و روی فرم زنیت سن پترزبورگ را به خدمت بگیرند. او خودش در آخرین گفت و گویی که با برنامه ورزش و مردم داشت با بیان اینکه دو سال دیگر با باشگاه روسی قرارداد دارد، اما اظهار داشت که دوست دارد بعد از 6 فصل حضور در لیگ این کشور فضا و چالش جدیدی را تجربه کند.

(عکس) قیمت ماشین سردار آزمون چقدر است؟

سردار آزمون در آخرین پست اینستاگرامی اش در حالی که یک لامبورگینی زرد رنگ در بک گراند تصویر وجود دارد نوشته است: هر که نهایت کوشش خود را برای رسیدن به هدف به کار گیرد، به تمام خواسته هایش میرسد.

شاید آنچه در این عکس توجه هربیننده ای را جلب می نماید آن لامبورگینی Huracan Evo که این شرکت در سال 2020 باردیگر و با کمی تغییرات به بازار فرستاده است. قیمت این لامبورگینی زیبا در حدود 261 هزاردلار است که با محاسبه دلار حدود شانزده هزارتومان مبلغی در حدود 4 میلیارد و صدو پنجاه میلیون تومان می گردد.

سرعت این اتومبیل بیشتر از 325 کیلومتر برساعت و صفرتاصد آن در حدود 3 ثانیه است. یک اتومبیل فوق العاده که به خوبی می تواند تصویری از کپشن انرژی بخش سردار را نشان بدهد.

سردار که پیش از این یک لامبورگینی اروس-2019 و زرد رنگ داشت بعید نیست که به زودی به ایتالیا مهد لامبورگینی برود تا فوتبالش را در تیمی که مارادونا در آن بازی نموده ادامه بدهد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1162

به "(عکس) قیمت ماشین سردار آزمون چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) قیمت ماشین سردار آزمون چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید