فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: بازیکنان برایتون می دانند در زمین چه می خواهند، رعایت جزئیات برگ برنده ماست

به گزارش تور تایلند ارزان، فوتبال دنیا - پپ گواردیولا رعایت جزئیات را برگ برنده تیمش در جدال با هم تیمی های علیرضا دنیابخش می داند.

فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: بازیکنان برایتون می دانند در زمین چه می خواهند، رعایت جزئیات برگ برنده ماست

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا شاگردانش در تیم فوتبال منچسترسیتی را آماده نبرد مقابل برایتون در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس می داند.

سرمربی آبی های شهر منچستر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل هم تیمی های علیرضا جهانبخش، ملی پوش کشورمان با اشاره به این موضوع گفت: تیمم آماده است و در فرم خوبی قرار گرفته است. دی بروینه در حال برداشتن آخرین گام های ریکاوری است و می تواند تا چند روز دیگر تمرین را آغاز کند. ریکاوری مندی هم خوب پیش می رود. البته او روز یکشنبه به خاطر ترافیک دیر به سالن بدنسازی رسید.

گواردیولا در ادامه درباره برایتون اضافه کرد: بازیکنان برایتون مدتی طولانی کنار هم بازی نموده اند و می دانند در زمین به دنبال چه چیزی هستند. آنها واقعاً سازماندهی خوبی دارند. بازی بسیار سختی خواهیم داشت، اما کوشش می کنیم بازی خوبی انجام بدهیم. برایتون، منچستریونایتد را برد و به کسب امتیاز از لیورپول بسیار نزدیک بود. بازی با هوفنهایم و لیورپول به وقتش از راه می رسند. فعلاً تمرکزمان روی برایتون است. رعایت جزئیات در چنین بازی هایی برگ برنده ماست. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 142

به "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: بازیکنان برایتون می دانند در زمین چه می خواهند، رعایت جزئیات برگ برنده ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: بازیکنان برایتون می دانند در زمین چه می خواهند، رعایت جزئیات برگ برنده ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید