تور فیلیپین: فیلیپین برای تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری حلال کوشش می نماید

به گزارش تور تایلند ارزان، فیلیپین با همکاری موسسه CrescentRating برای جذب گردشگران مسلمان از کشورهای همسایه عضو آ. س آن و خاورمیانه، در کوشش برای معرفی خود به عنوان یک مقصد گردشگری حلال است.

تور فیلیپین: فیلیپین برای تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری حلال کوشش می نماید

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

فیلیپین در همکاری با موسسه CrescentRating که در کنار موسسهHalalTrip از موسسات پیشرو درسفر حلال با اجرای مجموعه اقدامات ویژه ای برای جذب جهانگردان مسلمان از کشورهای همسایه عضو آ. س آن و خاورمیانه ، میخواهد خود را به عنوان یک مقصد جهانگردی حلال معرفی کند.

مقامات وزارت جهانگردی فیلیپینPDOT درهمکاری با این موسسه و درجهت پیشبرد تسهیلات سفر برای مسلمانان کمپین ویژه ای برای بازاریابی درکشورهای اسلامی برگزار می نماید تا مسلمانان دیگر کشورها را از امکانات جهانگردی اسلامی و تسهیلاتی چون انواع غذای حلال و دسترسی به مسجد و امکانات دیگر مطلع کند.

رامون خمنز دبیر کل PDOT می گوید:

فیلپین نزدیک به 566000 بازدید کننده مسلمان از کشورهای خاورمیانه و کشورهای عضو آ. س. آن و نیز از کشور هند دارد. این مقدار جهانگرد مبنای بازاری را در فیلیپین شکل داده است که عمدتا با عنوان جهانگردی حلال دراین کشور رو به توسعه است. جهانگردی حلال تنها موضوعات مذهبی و ارایه امکانات دراین زمینه نیست بلکه موضوعی مرتبط به ملت هاست.

به گفته وی توسعه صنعت حلال بیش از این که دلایل فرهنگی داشته باشد، اهمیت مالی دارد. زیرا توسعه جهانگردی حلال درکشور ما نه تنها سبب توسعه سطح زندگی مسلمانان ساکن فلیپین می گردد بلکه سبب جذب جهانگردان بیشتر می گردد که خود آثار مالی مهمی دارد.

CrescentRating درفیلیپین بعلاوه دست به ارایه و انتشار راهنمای جهانگردان مسلمان زده است که درکنار کمپین های مختلف به صورت آنلاین یا درشبکه های اجتماعی فیلیپین را به مسلمانان معرفی می کند. این کشور بعلاوه اقدامات گسترده ای درجهت اعلام و عرضه اعتبار و درجه بندی هتل ها و رستوران ها در شهرهای بزرگ کشور با بهره گیری از سیستم CrescentRating صورت داده است.

دراین برنامه ها قبل از هرچیز بر شهرهایی چون مانیلا، داوو، سبو بوراکای تمرکزشده است.

بازار سفرحلال هم اکنون در سطح گسترده جهانی به عنوان بخشی کلیدی در رشد صنعت جهانگردی شناخته شده و پیش بینی شده که تا سال 2020 بیش از 200 میلیارد دلار عایدی فراوری کند. این رقم در سال 2014 حدود 145 میلیارد دلار بوده است. کشور فیلیپین در شاخص سفرهای اسلامی براساس آمارو داده های موسسه مستر کارت و کرسنت ریتینگ درسال 2015 تنها پیروز شده است که دررتبه 47 قرار گیرد.

منبع:CHN

منبع: کجارو
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2099

به "تور فیلیپین: فیلیپین برای تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری حلال کوشش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: فیلیپین برای تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری حلال کوشش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید