قانون ششم روابط موفق- اگر از کسی خوشتان آمد ابراز علاقه کنید

به گزارش تور تایلند ارزان، ششمین قانون از قوانین روابط پیروز می گوید: اگر از کسی خوشتان آمده است به او بگویید. ابراز علاقه کردن شما به ایجاد رابطه ای سالم یاری خواهد نمود.

قانون ششم روابط موفق- اگر از کسی خوشتان آمد ابراز علاقه کنید

یکی از قوانین قدیمی و مخرب در رابطه به افراد توصیه می نماید که علاقه خود را ابراز ننمایند. این قوانین نانوشته قدیمی به خصوص به زنان می گوید که هرگز نشان ندهند که از مردی خوششان آمده تا آن مرد را به سمت خود بکشانند. اما چرا باید مردی بخواهد با شما باشد وقتی به گونه ای رفتار می کنید که گویی از او خوشتان نیامده است. پنجمین قانون از بیست و پنج قانون واقعی روابط پیروز که توسط دکتر باربارا دی آنجلیس مطرح شده توصیه می نماید که وقتی کسی برایتان جذاب است نسبت به او ابراز علاقه کنید.

برای آشنایی با سایر قوانین واقعی و قوانین قدیمی روابط به لینک زیر مراجعه کنید:

قوانین واقعی برای داشتن روابط پیروز

اگر از کسی خوشتان آمده است به او بگویید

فرض کنید به وسیله یکی از دوستانتان مردی را دیدار نموده اید و از او نیز بسیار خوشتان آمده است. اما بر طبق قوانین قدیمی رفتار می کنید و با خود می گویید: نه نباید اول من سر صحبت را باز کنم به شیوه مشابهی از این که حتی به او نگاه کنید، لبخند بزنید یا به طریقی ابراز علاقه کنید، خودداری می کنید. مرد بیچاره از کجا بفهمد که شما از او خوشتان آمده است؟ چگونه می تواند جرئت این را به خود بدهد که قدم پیش بگذارد و کوشش کند رابطه ای را با شما آغاز کند. هنگامی که هیچ گونه نشانه یا علامتی نیست تا نشان دهد شانس پیروزیتی در انتظار اوست چگونه می توانید انتظار داشته باشید خطرنه شنیدن، شرمندگی و خجالت را به جان خود بخرد.

باور کنید هیچ مرد عاقل و سالمی فکر نمی نماید که: او یک کلمه هم با من حرف نزده، حتی به من نگاه هم ننموده است و هر بار هم که می خواهم توجه او را جلب کنم مرا انکار نموده و نادیده گرفته است، بسیار بی علاقه به نظر می رسد... فهمیدم چه کار کنم. همین الان از او خواستگاری می کنم!

هرگاه وانمود می کنید به مردی که بسیار به او علاقه مند شده اید بی علاقه هستید خود را نیز محروم، معیوب و دلسرد می کنید. فقط در یک صورت مردی به این رفتار شما پاسخ مثبت خواهد داد؛ وقتی که دارای علم غیب باشد و ذهن خوانی بداند! چرا فکر می کنید خودش خواهد فهمید که از او خوشتان آمده است و هنگامی که قدم پیش نمی گذارد و به شما تلفن می زند افسرده و غمگین می شوید و نتیجه می گیرید که: فکر می کنم از من خوشش نیامد. سخت در اشتباهید چه بسا او نیز بسیار از شما خوشش آمده بود اما این شما بودید که هیچگونه سرنخی به اوندادید.

برخلاف عقیده رایج، مردها نیز انسان اند. آنها هم به عشق، تایید و ابراز علاقه شما احتیاجمندند. آنان نیز به همان اندازه از دفع شدن و نه شنیدن می ترسند که شما می ترسید. به عبارت دیگر مردی که شما به دنبال آن هستید به احتمال بسیار قوی هرگز پا پیش نخواهد گذاشت مگر به نوعی نشان دهید که قرار نیست شکست بخورد. یک لبخند، یک اشاره محبت آمیز با نگاهی علاقه مند و مشتاق هنگامی که می خواهد با شما صحبت کند همه و همه می توانند بسیار موثر و راهگشا باشند.

با عقل سلیم پیش بروید

از آنچه گفته شد منظور این نیست که بدون توجه به اینکه مردها چه رفتاری با شما دارند باید به آنها خیره شوید، به پایشان بیفتید، بازویشان را بگیرید، اشاره ها و کنایه های معنی دار مخابره کنید. این کارها به معنی نشان دادن علاقه یا کنجکاوی نیست بلکه حرکاتی بسیار سبک، زننده و حتی جلف اند.

در هر حال می توانید با سنگینی و وقار و بدون شیطنت، ابراز علاقه نموده و به مرد موردعلاقه تان نشان دهید که مایلید بیشتر با او آشنا شوید تا به تدریج بتوانید رابطه سالم و مآغاز را با او پایه ریزی کنید و بعدها با همکاری یکدیگر و پس از مطمئن شدن از میزان تفاوت های تان ازدواج کنید و خانواده ای سالم تشکیل دهید و اگر پس از چندین اشاره او همچنان پاسخی به شما نداد باید فراموشش کنید.

آیا زیان نموده اید؟ خیر. شما حضور انسان دیگری را مشخص نموده اید و نشان دادید که از همنشینی با او لذت برده اید. به عبارت دیگر در دنیا هستی مقداری گرما، محبت و عشق از خود صادر کردید که تا ابد جابه جا خواهد شد. عشق هرگز هدر نمی رود حتی هنگامی که آن را فقط برای یک لحظه ابراز می کنید.

همیشه به هنگام آغاز رابطه، عقل سلیم را در نظر داشته باشید. چنانچه مردی را به شام دعوت کردید اما او حتی به شما تلفن هم نزد هرگز دوباره به او زنگ نزنید. واضح است که از شما خوشش نیامده است. ابراز علاقه کردن و نشان دادن علاقه به مردی که می خواهید با او آشنا شوید یک امر است و کسی را زیر فشار گذاشتن و رفتار نامناسب داشتن امری دیگر.

جذب شدن مردان نامناسب

به خاطر داشته باشید: سرد رفتار کردن و ابراز علاقه نکردن، برخی مردها را به سمت شما جذب می نماید اما این مردان فقط به گروه مردان نامناسب تعلق دارند. مردانی که شما را خوشبخت نخواهند کرد. این دسته از مردان عبارتند از:

  • مردانی که اعتماد به نفس و خودباوری پایینی دارند و احساس می نمایند حقشان بیش از این نیست که به آنها کم محلی کنید.
  • مردانی که مال شما نیستند یا به دلایلی دست نیافتنی هستند.
  • مردان متاهل یا زن دار یا مردهایی که از تعهد می ترسند و فکر مینمایند زن هایی که به راستی به آنها علاقه مند نیستند یا به اصطلاح گیر و آویزان هستند برایشان کم خطرترند.
  • مردان قدیمی و کوته فکر که فقط شکارچی بودن و تعقیب طعمه آنها را تحریک می نماید. مردانی که دوست دارند شما را فتح نمایند و مغلوب سازند.
  • مردان سطحی یا بی احساس که با احساساتشان در تماس نیستند و معنی رفتارهای شما را نمی گیرند و نمی فهمند که باید خودشان را عقب بکشند و دنبال کار و زندگیشان بروند.
  • واضح هست که در زندگی تان به چنین مردانی احتیاج ندارید. پس چرا باید خود را طعمه سر قلاب کنید و آنها را دنبال سرتان بیندازید و برای خودتان دردسر درست کنید.

نکته پایانی

احمقانه است اگر فکر کنید چنانچه شما پیشنهاد آشنایی دهید، در آینده ازدواجتان محکوم به شکست است. چنانچه مردی شما را به راستی دوست داشته باشد و بخواهد باقی عمرش را با شما بگذراند، هرگز به این موضوع اشاره و حتی فکر نخواهد کرد.

چنانچه مرد جذابی را دیدید که از او خوشتان آمد به احساسات خود گوش دهید. به او لبخند بزنید. از پیراهن زیبایی که پوشیده تعریف کنید و بگویید که از دیدن او راضی شده اید سپس صبر کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. کسی چه میداند شاید بیست سال بعد (البته بعد از آنکه از تفاهم خود مطمئن شده و رابطه ای سالم و مآغاز را پایه ریزی کردید) هرگاه کسی از شما پرسید چگونه با هم آشنا شدید و ازدواج کردید؟ شوهرتان بگوید: هنگامی که برای خریدن قهوه توی صف منتظر ایستاده بودیم با هم آشنا شدیم!

منبع: قوانین روابط پیروز

منبع: setare.com
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1432

به "قانون ششم روابط موفق- اگر از کسی خوشتان آمد ابراز علاقه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قانون ششم روابط موفق- اگر از کسی خوشتان آمد ابراز علاقه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید