مازندران، مهاجری: اینکه در خانه نساجی گل نخوردیم جای تقدیر دارد، دست مان خالی بود و برنامه پایانی خود را اجرا نکردیم

به گزارش تور تایلند ارزان، مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در امر گلزنی موفق نبودیم، اما در فاز دفاعی خوب عمل کردیم و موقعیت چندانی به نساجی ندادیم که این جای تقدیر دارد.

مازندران، مهاجری: اینکه در خانه نساجی گل نخوردیم جای تقدیر دارد، دست مان خالی بود و برنامه پایانی خود را اجرا نکردیم

به گزارش خبرنگاران از مازندران، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: خوشحالم که در قائمشهر، قلب مازندران بازی کردیم. فرای نتیجه، جو بسیار خوبی از سوی طرفداران در استادیوم وجود داشت.دو تیم امتیازات را تقسیم کردند، اما چیزی که برای من ارزش داشت شور طرفداران بود که 90 دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند. امیدوارم که همیشه این شرایط در همه شهرها وجود داشته باشد.

وی اضافه نمود: ما نتوانستیم برنامه 20 دقیقه پایانی مان را اجرا کنیم، چون دست مان خالی بود و بازیکن سرعتی روی نیمکت نداشتیم. ما در امر گلزنی موفق نبودیم، اما در فاز دفاعی خوب عمل کردیم و موقعیت چندانی به نساجی ندادیم که این جای تقدیر دارد. اینکه مقابل این تیم، در این استادیوم و در این جو سکوها بتوانیم دروازه را بسته نگه داریم، جای تقدیر دارد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص داوری ها گفت: داوری با این جو در دو هفته گذشته، شرایطی داشته است. زمانی که ما در پدیده بودیم به دلیل نداشتن مدیریت داوری ها به ضرر ما بود. شاید داوری امروز خیلی صحنه ها علیه ما سوت زد، هرچند صحنه هایی نبود که در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. البته نور استادیوم هم کار را مشکل نموده بود که به نظرم در این استادیوم و با این پتانسیل باید نور استادیوم تقویت گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 165

به "مازندران، مهاجری: اینکه در خانه نساجی گل نخوردیم جای تقدیر دارد، دست مان خالی بود و برنامه پایانی خود را اجرا نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، مهاجری: اینکه در خانه نساجی گل نخوردیم جای تقدیر دارد، دست مان خالی بود و برنامه پایانی خود را اجرا نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید