معرفی هتل گرند رویال گوانجو در چین

به گزارش تور تایلند ارزان، هتل گرند رویال (Grand Royal) در گوانجو

گوانجو پایتخت و پرجمعیت ترین شهر استان گوانگ دونگ در نواحی جنوبی چین است. یکی از مناطق جدید این شهر منطقه تیانهی است که آسمان خراش های دیدنی زیبایی دارد. در این منطقه در میان آسمان خراش ها هتل های زیادی ساخته شده که یکی از آن ها هتل معروف و 5 ستاره گرند رویال (Grand Royal) است. در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید تا با هتل گرند رویال در گوانجوی چین آشنا شوید.

معرفی هتل گرند رویال گوانجو در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

هتل 5 ستاره گرند رویال در منطقه تجاری تیانهی (Tianhe) قرار گرفته است. در طراحی این هتل لوکس هم به جنبه های سنتی چین توجه شده و هم سعی شده تا شیوه های مدرن به کار رود. گوانجو مطمئنا عاشقان آثار فرهنگی را راضی می نماید در این شهر حتما به پارک Yueixiu بروید و در آنجا در میان تپه ها و باغ های زیبا آثار تاریخی ببینید. این هتل مخصوصا اگر برای کار به گوانجو می ورید هتل بسیار مناسبی است

هتل گرند رویال اتاق های بزرگ و جادار با اینترنت رایگان ارائه می دهد. همه اتاق های مدرن هتل راحت و تمیز هستند و امکانات سیستم تهویه، حمام، سشوار، چای|قهوه ساز، مینی بار و روم سرویس دارند. به محض اینکه به اتاقتان می روید برایتان یک بشقاب میوه به همراه بطری آب آورده می گردد.

اگر از کسانی هستید که دوست دارید با رفتن به هر شهر فقط غذاهای محلی آنجا را بخورید به رستوران چینی فورچون بروید جون در اینجا فقط غذاهای گوانجو سرو می گردد. اما اگر می خواهید غذاهای دیگر جاها را هم امتحان کنید به کافه رستوران دی رویال بروید چون در آن غذاهای بین المللی و آسیای جنوب شرقی سرو می گردد. در رستوران هتل می توانید هر روز صبح صبحانه بوفه میل کنید.

از تفریحات هتل استخر فضای باز است که فضای زیاد و آب تمیزی دارد و می توانید در آن تنی به آب بزنید و خنک شوید. اگر به دنیال تمرینات بیشتر ورزشی هستید به باشگاه مجهز هتل بروید در آنجا دستگاه ها و امکانات ورزشی زیادی هست که می توانید با تمرین روی آن ها حسابی عرق بریزید، ورزش کنید و سرحال شوید. اگر تفریحات دیگری می خواهید هتل شما را ناامید نمی نماید می توانید تنیس بازی کنید و از مینی گلف لذت ببرید.

از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی از هتل با 15 دقیقه پیاده روی به ایستگاه متروی Huangcun می رسید و با قطارهای پیشرفته به هر نقطه شهر که می خواهید سفر و از جاذبه های دیدنی گوانجو دیدن کنید. هتل موقعیت مرکزی دارد و به ایستگاه مترو و اتوبوس ونزدیک است.

فاصله هتل تا مراکز معروف

مرکز نمایشگاه : 10 دقیقه رانندگی

فرودگاه بین المللی بایون : 40 دقیقه رانندگی

برج کانتون : 8.7 کیلومتر

رودخانه مروارید : 15 کیلومتر

امکانات هتل گرند رویال در گوانجو

استخر سرپوشیده، استخر فضای باز، باشگاه، مینی گلف، زمین تنیس، رستوران، خشکشویی، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، مرکز بیزنس و … .

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 488

به "معرفی هتل گرند رویال گوانجو در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل گرند رویال گوانجو در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید