مقاله: دانشگاه بریتیش کلمبیا (The University of British Columbia)

به گزارش تور تایلند ارزان، رویکرد و چشم انداز این دانشگاه متوجه کارآفرینی است و در نتیجه دانشجویان و کارکنان این دانشگاه همگی برای به چالش کشیدن قراردادهای آموزشی، حرکت به سمت اکتشاف و نوآوری و جستجوی راه های جدید برای یادگیری در حال کوشش هستند. وقتی برای تحصیل در کانادا به دانشگاه بریتیش کلمبیا رفتید، سریع متوجه خواهید شد که تفکر خلاق و شجاعانه جایگاهی ویژه در این دانشگاه دارد؛ تفکری که می تواند موجب رشد ایده های مختلف شده و در نهایت تغییر جهان را سبب گردد.

مقاله: دانشگاه بریتیش کلمبیا (The University of British Columbia)

دانشگاه بریتیش کلمبیا در زمینه فعالیت و انجام کارهای تاثیرگذار در زمینه مبارزه با تغییرات اقلیمی و کاهش تاثیرات آن، مقام اول در جهان را دارد. تحقیقات این دانشگاه در زمینه تغییرات اقلیمی، استفاده بهینه از انرژی و آماده شدن برای مواجهه با تاثیرات تغییرات آب و هوایی در رتبه یک جهانی قرار دارند.

بیشتر فعالیت های دانشگاه بریتیش کلمبیا در دو پردیس آن یعنی پردیس ونکوور و پردیس کلونا متمرکز شده است. این دانشگاه میزبان بیشتر از 66500 دانشجو است، دانشجویانی هم از کانادا و هم از کشورهای خارجی که برای تحصیل در کانادا به این کشور سفر نموده اند. این دانشگاه شهرتی جهانی برای عالی بودن در تحقیقات پیشرفته و آموزش دارد و برنامه های مختلف و نوآورانه برای تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را ارائه می دهد.

منبع مقاله: دانشگاه بریتیش کلمبیا (The University of British Columbia)

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1409

به "مقاله: دانشگاه بریتیش کلمبیا (The University of British Columbia)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دانشگاه بریتیش کلمبیا (The University of British Columbia)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید