هزینه مهاجرت به کانادا چقدر خواهد بود

به گزارش تور تایلند ارزان، چقدر به مهاجرت فکر می ­کنید؟! آیا به فکر افزایش سطح دانش و رفاه زندگی خود هستید؟ کشور انتخابی شما برای مهاجرت کجاست؟ هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است؟ اگر در فکر تغییر محل زندگی خود باشید حتما این سوال­ ها از ذهن شما عبور نموده است. چه پاسخی برای هرکدام یافته ­اید؟!

هزینه مهاجرت به کانادا چقدر خواهد بود

حتما در بین اقوام یا آشنایان خود دیده­اید کسانی را که به قصد مهاجرت به کشور کانادا ایران را ترک نموده باشند.

به نظر شما چرا کانادا را انتخاب نموده­اند؟! کانادا به دلیل امکانات رفاهی زیاد، طبیعت بی­ نظیر، دانشگاه ­های فوق العاده و بسکمک از شرایط دیگر افراد را برای مهاجرت به آن کشور ترغیب می­ کند.

اگر انتخاب شما مهاجرت به کشور کانادا باشد، حتما به مخارج آن فکر می­ کنید. در مقاله ­ای که پیش روی شما قرار گرفته، اطلاعاتی در این زمینه ارائه شده است و بهتر است برای این موضوع اطلاعات لازم را کسب کنید. هرآنچه در مورد مهاجرت به کانادا احتیاج است بدانید در مقاله پیش روی شما قرار داده­ایم. با ما همراه باشید.

آیا هزینه مهاجرت به کانادا کمرشکن است؟!

با کمی تحقیق درباره راه ­های مهاجرت به کانادا متوجه می­ شوید که جهتهای زیادی برای انجام این کار وجود دارد. هریک از افراد با توجه به شرایطی که دارند یکی از گزینه ­های مختلف برای آنها مطلوب است. همانگونه که متوجه شدید بهتر است ابتدا راه­ های مهاجرت را بیان می­کنیم و سپس درباره هزینه­ های هر کدام اطلاعات مورد نظر ارائه می­ گردد.

  • مهاجرت به کانادا به وسیله تحصیل؛
  • مهاجرت به کانادا به وسیله سرمایه گذاری؛
  • مهاجرت به کانادا به وسیله کار
  • مهاجرت به کانادا به وسیله اسپانسرشیپ.

هریک از روش­ های فوق چالش­ها و مخارج متفاوتی دارند که قبل از انتخاب هرکدام باید با مزایا و معایب آنها آشنا شوید.

کدام گزینه مهاجرتی هزینه کمتری را دربر می­ گیرد؟

پیش از اینکه درباره راه­های مهاجرتی و هزینه­های هرکدام صحبت کنیم، باید بدانید که معمولا افراد با توجه به موقعیت و شرایط خود گام برمی­دارند. این کار نه اشتباه است و نه بهتر. اگر دقیق­تر به این موضوع نگاه کنیم متوجه می ­شویم که دولت کانادا راه­های مختلف را به دلیل شرایط مختلف افراد در دنیا برای مهاجرت به کشور قرار داده است. در ادامه این مطلب و با مطالعه شرایط جهتهای مهاجرتی با مزایا و معایب هر کدام نیز آشنا می ­شوید.

برای مهاجرت به کانادا به وسیله تحصیل چه شرایطی وجود دارد؟

یکی از روش­های پرطرفدار بین افراد مهاجرت به کانادا به وسیله تحصیل است. در این راه باید سن مناسب در هر مقطع تحصیلی را دارا باشید.

هزینه ­های اخذ ویزا در هر مقطعی متفاوت است و برای مقاطع پایین­تر به طبع کمتر از مقاطع بالاتر است. چنانچه انتخاب شما گزینه تحصیلی باشد، بهتر است بدانید در دبیرستان هزینه­ ای بالغ بر 16 الی 45 هزار دلار سالیانه باید خرج کنید.

به همین دلیل ضرورت دارد که بدانید با توجه به اینکه کدام مرکز آموزشی را برای تحصیل خود انتخاب می کنید نیز این مخارج متفاوت هستند.

هزینه مهاجرت به کانادا به نسبت راهی که برای این کار انتخاب می­ کنید، سالیانه تغییر می نماید.

مخارج دانش اندوزی برای لیسانس و ارشد در کانادا بین 15 الی 25 هزار دلار سالیانه است. ناگفته نماند رشته تحصیلی شما نیز از این قواعد مستثنی نیست و به میزان زیادی روی هزینه ­ها تاثیر دارد. همچنین در این راه حدودا 150 دلار هم می­ بایست برای ویزا خرج کنید.

ممکن است شما پذیرش از سمت دانشگاه مورد نظر را مشروط دریافت نموده باشید. در حالت پذیرش مشروط مدرک زبان را به عنوان پیش احتیاج ورود دانشگاه باید به دانشگاه تحویل دهید. این مورد به این معنی است که برای گذراندن دوران آموزش زبان خود در کشور کانادا نیز باید در هر ترم تحصیلی بین 4 هزار الی 6 هزار دلار هزینه کنید.

سرمایه گذاری جاده ­ای پر هزینه برای مهاجرت به کانادا

شاید تصور عمومی به این صورت باشد که مهاجرت به کانادا به وسیله سرمایه گذاری راحت­ترین گزینه باشد. به همین جهت به دنبال مهاجرت به کانادا از راه سرمایه گذاری هستند. در این بخش اطلاعات مفیدی را درباره هزینه­ این راه ارائه می­ دهیم.

سرمایه گذاری هم مانند سایر روش­ها قوانین خود را دارد. در سال 2020 میلادی یک برنامه سرمایه گذاری برای استان کبک در کانادا طرح ریزی شده است. برای اینکه اقامت در این کشور را بگیرید، باید 2 میلیون دلار از اموال خود را به دولت کانادا ارائه دهید. سپس 1.200.000 دلار کانادا را از کل مبلغ نزد دولت قرار دهید و اقامت دائم را دریافت کنید.

بعد از 5 سال پول امانت را از دولت کانادا پس بگیرید البته این نکته را هم بدانید که سودی به پول شما تعلق نمی ­گیرد. هزینه مهاجرت به کانادا از راه سرمایه گذاری همانطور که از نام آن هم تعیین است، نسبت به راه­های دیگر بیشتر است.

سرمایه گذاری در کارآفرینی راه دیگری است که قادر هستید با پرداخت پول کمتر و البته راه اندازی کسب و کار خود به اقامت برسید. این گزینه در حال حاضر در استان بریتیش کلمبیا اجرایی شده است و حداقل باید مبلغ 600.000 دلار تحت عنوان حمایت مالی خود ارائه دهید و 200.000 دلار آن را برای فعالیت کاری خود هزینه کنید.

در گزینه سرمایه گذاری یک راه دیگر هم وجود دارد که حمایت مالی 300.000 دلاری را به دولت نشان دهید. بعد از انجام این کار باید برای کسب و کار خود 100.000 دلار خرج کنید.

نکته ای که در انتخاب گزینه سرمایه گذاری در مهاجرت به کانادا باید بدانید

موضوعی که برای گزینه سرمایه گذاری وجود دارد، این است که اموال شما نباید صرفا نقدی باشند. شما این امکان را دارید که برای اثبات پشتوانه مالی خود به دولت کانادا مال غیرنقدی نیز ارائه دهید. در واقع با اثبات شرایط مالی خود نشان می­ دهید که استطاعت مالی برای حمایت از بیزینس خود را دارید.

جاده ای جدید برای مهاجرت به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا به وسیله کار نیز متفاوت است و افرادی که از ویزای کاری برای ورود به کانادا و اقامت استفاده می­نمایند، باید شرایط خاصی داشته باشند. دو جهت برای این روش وجود دارد که احتمالا آنها را شنیده باشید.

  • اسکیل ورکر skilled worker؛
  • اکسپرس انتری. express entry

در ادامه این بخش توضیحات مختصری از هر دو گزینه ارائه می­گردد.

اسکیل ورکر skilled worker

همانطور که از تیتر این بخش تعیین است، شما از تخصصی که در آن مهارت زیادی دارید برای مهاجرت به کانادا استفاده می­کنید. هدف از طرح ریزی اسکیل ورکر skilled worker افزایش سطح مالی کشور و فراهم سازی منابع از مهارت مورد احتیاج است.

اکسپرس انتری express entry

اگر زمان را به عنوان هزینه مهاجرت به کانادا در نظر بگیریم، اکسپرس انتری در کاهش آن به شما کمک خواهد نمود. اکسپرس انتری یا مهاجرت سریع به این معناست که شما با توجه به تحصیلاتی که دارید، سابقه کاری هم در همان زمینه باشد. تعریفی که از این گزینه اعلام کردیم، بسیار ساده بود؛ ولی فاکتورهای خاصی را برای پذیرش باید در نظر بگیرید.

با مهاجرت خویشاوندی یا sponsership آشنا شوید

با کلمه اسپانسر شیپ به یاد چه چیزی می­افتید؟ از مفهوم کلمه اسپانسر درمی­یابید که شما در این روش پشتیبان فردی از خویشاوندان خود می­شوید. اسپانسر شیپ برای افراد زیر قابل استفاده است:

  • همسر: در اسپانسر شیپ همسر فردی که در کانادا پاسپورت یا کارت pr دارد، همسر خود را دعوت به کشور می­کند. در واقع با انجام این کار اعلام می­کند که حمایت فرد دعوت شونده را بر عهده می­گیرد.
  • پدر، مادر، مادر عظیم، پدر عظیم: در مهاجرت خویشاوندی برای والدین باید بدانید که احتیاج به اثبات شرایط مالی خود دارید. حتما با این مطالب درک کردید هزینه مهاجرت به کانادا در هر جهتی با توجه به شرایط و راه شما فرق دارد.
  • فرزند خوانده: افرادی که به فرزند خواندگی قبول می­شوند نیز این امکان را دارند که از سمت والدین غیر واقعی خود دعوت به اقامت در کانادا شوند.
  • سایر افراد وابسته: برای سایر خویشاندان که واجد شرایط باشند نیز امکان اسپانسر شیپی وجود دارد.

نکته مهمی که در مهاجرت خویشاوندی باید در نظر داشته باشید، این است که علاوه بر اثبات مالی اسپانسر فرد مقابل هم نباید از دولت درخواست کمک مالی کند. قطعا مقررات و ضوابطی در این جاده وجود دارد که حتما باید با مطلعی کامل دست به عمل بزنید. اگر سابقه درستی در اسپانسر شدن نداشته باشید دولت کانادا درخواست شما را بدون معطلی رد خواهد نمود.

مهاجرت به کانادا با موسسه ای مورد اعتماد به نام تراست

هزینه مهاجرت به کانادا و تمامی مواردی که در مقاله پیش روی شما به آنها اشاره شد، همگی مهم هستند. بدون وجود هر گونه مطلعی و گام نامطمئن تقاضای مهاجرتی شما به خطر می افتد. گاهی شما نمی­دانید که چه مطالبی را نمی­دانید.

بله قوانینی وجود دارد که با توجه به شرایط هر متقاضی آنالیز می گردد. موسسه مهاجرتی و حقوقی تراست با کسب تجربه کافی در این زمینه افراد را در پیدا کردن راه خود کمک می­کند. سال­ها فعالیت و انجام پرونده­ های فراوان نشان از مهارت کافی در امور مهاجرتی کانادا دارد.

اگر انتخاب شما مجموعه تراست بود، بهتر است بدانید و مطلع باشید که برخورداری از مشاوره یکی از خدمات رایگان این مجموعه به حساب می­آید. از دیگر مزایای تراست که متقاضیان این امکان را دارند از آن استفاده نمایند، پیک آپ است.

مهاجرت به کانادا با موسسه تراست

کشور کانادا با وسعت پهناور و پتانسیل­های قوی یک کشور قدرتمند و غنی است. هزینه مهاجرت به کانادا و راه­هایی که در این جاده پرچالش وجود دارد، همواره از دغدغه­های هواداران این کشور محسوب می گردد. اینکه کدام جاده را برای مهاجرت به کانادا انتخاب می­کنید، کاملا به شرایط و شرایط شما باز می­گردد.

بدیهی است که تجربه شما را از ارتکاب به عمل اشتباه بازمی­دارد. موسسه مهاجرتی و حقوقی تراست با در نظر دریافت تمامی موارد مهم هر متقاضی جهت مهاجرتی و هزینه­ها را اعلام می­کند. پذیرش برای اقامت دایم کانادا شامل موارد ریز ولی مهمی است که به شما نشان می­دهد کمک از موسسه معتبر و کاردان اجتناب ناپذیر است.

برای دریافت خدمات تازه واردین به کانادا با ما همراه باشید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1699

به "هزینه مهاجرت به کانادا چقدر خواهد بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "هزینه مهاجرت به کانادا چقدر خواهد بود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه مهاجرت به کانادا چقدر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید