مقاله: معلم ها بدانید؛ تبعیض بین دانش آموزان ممنوع!

به گزارش تور تایلند ارزان، این روانشناس گفت: یک معلم باید سلامت روان داشته باشد و بتواند خشم خود را کنترل کند، اگر معلم خلق پایین دارد باید تنظیم هیجانی داشته باشد و با روی گشاده وارد کلاس شود.

مقاله: معلم ها بدانید؛ تبعیض بین دانش آموزان ممنوع!

این روانشناس بیان نمود: استفاده از روش های خلاقانه هنگام تدریس بر دانش آموز اثر مثبت می گذارد، چراکه تدریس اگر توأم با بازی باشد و محیط سرد و بی روح نباشد، بچه ها را از رفتن به مدرسه دلسرد نمی کند.

بهزادپور با بیان اینکه باید معلم ها با دانش آموزان همدلی نمایند، ادامه داد: اگر دانش آموزی ناراحت یا گوشه گیر شده است، باید معلم مشکل را جویا شود، چراکه حس صمیمیت و نزدیکی ایجاد می شود.

وی اضافه نمود: معلم ها مخصوصا اشخاصی که با دانش آموزان دبستانی سر و کار دارند باید چهره گشاده داشته و شوخ طبع باشند تا بتوانند با آن ها ارتباط برقرار نمایند.

این روانشناس گفت: معلم ها باید بدانند که اگر دانش آموزی در درسش ضعیف است، جلوی سایر دانش آموزان او را تحقیر ننمایند، همچنین از عملکرد تحصیلی پایین یک دانش آموز جلوی سایر مادران گله ننمایند.

وی توضیح داد: معلم ها حتی به شوخی هم که شده با القاب و الفاظ نامتعارف دانش آموزان را خطاب ننمایند، چراکه ممکن است حس ناخوشایندی را در او ایجاد نمایند.

منبع مقاله: معلم ها بدانید؛ تبعیض بین دانش آموزان ممنوع!

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1985

به "مقاله: معلم ها بدانید؛ تبعیض بین دانش آموزان ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: معلم ها بدانید؛ تبعیض بین دانش آموزان ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید