مقامات ازبکستان و ایتالیا بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند

به گزارش تور تایلند ارزان، معاونان وزرای خارجه ازبکستان و ایتالیا دریک تماس تلفنی چشم انداز توسعه روابط 2 جانبه را آنالیز و بر افزایش همکاریهای دوجانبه کردند.

مقامات ازبکستان و ایتالیا بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در تاشکند، شیرزاد اسداف معاون وزیر امور خارجه ازبکستان و مانلیو دی استیفانو معاون وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی ایتالیا در گفت وگوی تلفنی چشم انداز توسعه روابط 2جانبه در زمینه های سیاسی، مالی و بازرگانی، سرمایه گذاری،گردشگری، فرهنگی و انسانی را آنالیز کردند.

طرفین همچنین به مسائل گسترش بیش از پیش همکاری های متقابل در چارچوب سازمان ملل متحد در قالب ازبکستان و اتحادیه اروپا توجه خاص مبذول داشتند.

این 2 مقام دیپلماتیک در این گفت وگوی تلفنی همچنین برنامه تماس های ازبکستان و ایتالیا برای سال 2020 میلادی و اجرای مراسم های مشترک در سطوح عالی را مورد آنالیز قرار دادند.

ایتالیا یکی از مهمترین همکاران بازرگانی ازبکستان در اروپا است.

هم اکنون در ازبکستان 29 شرکت با سرمایه سرمایه گذاران ایتالیایی مانند 4 شرکت با 100درصد سرمایه سرمایه گذاران این کشور فعالیت می نمایند.

بر اساس گزارش وزارت امور خارجه ازبکستان، ایتالیا استقلال این کشور را در تاریخ 10 ژانویه سال 1992 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 24 مارس سال 1992 میلادی بین این 2 کشور روابط سیاسی برقرار شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1136

به "مقامات ازبکستان و ایتالیا بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات ازبکستان و ایتالیا بر افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید