مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری روسیه و چین در زمینه اینترنت 5G تا روشی جدید برای هک گوشی های هوشمند

به گزارش تور تایلند ارزان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری روسیه و چین در زمینه اینترنت 5G تا روشی جدید برای هک گوشی های هوشمند

با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت هواوی چین در قالب قراردادی مسئولیت توسعه شبکه 5G روسیه را پذیرفت. این موضوع در شرایطی مطرح می گردد که شرکت هواوی از ماه ها پیش از سوی رئیس جمهور ایالات متحده به عنوان تهدیدی برای امنیت داخلی آمریکا شناخته شده و فعالیت های این شرکت در آمریکا به صفر رسیده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران دانشگاه کمبریج انگلستان و لینکوپینگ سوئد با همکاری یکدیگر روشی جدید برای هک گوشی های هوشمند اختراع نموده اند که می تواند ترسناک باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پرچمدار شیائومی یک به روزرسانی ویژه دریافت نموده که با ویژگی هایی منحصر به فرد همراه است. در به روزرسانیMIUI 10.3.8.0 شاهد ویژگی های مهمی مثل قفل گوشی به وسیله شناسه چهره خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سامسونگ میخواهد نرخ فراوری تلفن همراه خود را در چین کاهش دهد. این اقدام در شرایطی انجام می گردد که چین با بحران های تجاری شدید با ایالات متحده رو به رو است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد اروپایی ها برنامه ریزی ویژه ای برای کسب رتبه های بالای اینترنت 5G دارند. در حال حاضر کشورهای اروپایی یکی پس از دیگری به جمع کشورهایی با اینترنت 5G می پیوندند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نقشه گوگل یا گوگل مپ از مهمترین ابزارهایی است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا به وسیله آن مسیریابی می نمایند، رانندگی می نمایند یا حتی وقتی گم می شوند نزدیک ترین پایگاه های پلیس را پیدا می نمایند. اما اکنون گوگل مپ روی اطلاعات ترافیکی متمرکز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 315

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری روسیه و چین در زمینه اینترنت 5G تا روشی جدید برای هک گوشی های هوشمند" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری روسیه و چین در زمینه اینترنت 5G تا روشی جدید برای هک گوشی های هوشمند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری روسیه و چین در زمینه اینترنت 5G تا روشی جدید برای هک گوشی های هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید